speedtouch Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Skrevet Mai 24, 2008 Uff,, synd at den er blitt såpass shabby da. Han fyren jeg solgte bilen til i vikedal tok da virkelig godt vare på den etter han fikk den. Ettersom jeg har hørt kostet han en hel del på den, og fikk den i god stand igjenn etter mitt misbruk. (skam meg) Tror han solgte den med tungt hjerte og ødelagt girkasse. Ja om biltilsynet hadde villet er det sikkert mye dem kunne gjort. Men om du skal bygge om bil, har jeg fått beskjed om at de kan de godkjenne bygget om importøren går god for det. Dette er vel mest aktuelt ved ombygning fra f.eks 320 til 325 da dette er noe som kommer originalt fra fabrikk. Men nå har det seg slik at bmw-norge ikke utsteder slike dokumenter lenger, så da er vel det og like nytteløst. Slitsomt? JA
speedtouch Skrevet September 18, 2008 Forfatter Skrevet September 18, 2008 Har ikke kommt noe lengre med bilen i det sisste pga at jeg mangler plass å stå,, så bmwen står lagret i garsjen sin inntil jeg får en ordning på dette:)
speedtouch Skrevet September 28, 2008 Forfatter Skrevet September 28, 2008 til salgs! må gjøre plass til den nye bilen i garsjen.. Gi bud
MGR Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 joda.. 320 til 325 skal gå greit.. da de ikke krever mye papirer ifra bmw norge ang det.. for det har de sjøl. i allefall her på lillehammer.. jeg skulle bygge om e30 316 til 325 24v, og den gikk de god for, eneste jeg trengte papirer på var hvilke deler jeg trengte, for å få økt vekta i vognkortet, men det er ikke nødvendig ifra 320 til 325.. men jeg gad faen i hele prosjektet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå