heineoen Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Hehe ja.. Første jeg gjorde etter jeg skrev jeg kjøpte det, var å gå ut og montere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Min nye kollega hilser masse tilbake Bow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 gjorde seg å få xenon i sprederene også ble pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Meget pen bil Men ser ein stor feil wonderbaum ? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Takk takk.. Flere bilder kommert snart.. Haha.. Glemte og ta ut den.. Den rosa lukter jo så godt I dag blir det tur til Bergen for og hente facelift panser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Glemte og ta den ut , skal ikkje ha wonderbaum i ein bmw ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 enten får du vaske oftere, eller så får du ta på deg god parfyme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Tjah.. jeg stiller ofte ut med det, men det er fordi klubben har egen da.. Så blir n klubbeffekt liksom.. Utover det så ligger den som regel under setet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Nå skal det moddes på facelift panser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 skeeeptisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Hvorfor?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Nå MÅ jeg få piggdekka mine snart!.. Har 8 år gammle piggfrie ubrukelige vinterdekk så ABS og DSC'en får kjørt seg om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Veter du på piggdekk? Hvor har du bestilt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 Eggedal Gummiservice Har hatt god erfaring, men denne gangen har det tatt veldig lang tid og få inn dekka.. Så da bruker jeg gammle bilen med piggdekk til jeg får på noe gummi Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå