BreitBau Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 7serie er mafia, ikek en sliten e46 haha... nei da... men hvorfor et "guttenavn"? Samme med navnet da.. Min heter Bjørg.. B for Bjørg.. Ei brei gammal budeie med hissis hjerte og fordøyelse som en Bjønn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 Sliten?.. Er det noe min bil er så er det ikke sliten i allefall.. Har ikke runnet 100.000 enda så denne har nok ett langt liv foran seg.. Takk for det Kevin Det er akkuratt den biten med fordøyelse som en Bjønn som gjorde att jeg ikke gikk for noe sprekere.. 1.9 litern i denne er frisk og sprek og mer en nok for meg Dette kan dere vell diskutere andre steder, skjønner ikke jeg oppfordret til en motor diskusjon ved og legge ut bilder av utsende på bilen x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Noe må jeg da få erte deg med, når du har slik ein så staselig bil Og joda.. Den 1,9 litern er fin den.. Trenger ikke all denna motorkraften.. Er litt digg i forbikjøringer.. Men det koster både i bensinpenger og forsikring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 enig med heine, trenger ikke all den motoren, selv om man savner den av og til, og elsker at man ikke har den når man kjører 0.65 på langkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 akkurat lest igjennom hele tråden din nå, og må si at du har fått en pen bil! liker moddene du har gjort, eneste jeg savner er litt senk Men det kommer vel regner jeg med Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Fin bil detta Heine Syns du burde fått deg Xenon i fjernlysa også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Jeg har xenon til fjernlys også jeg Heine om du vil bygge om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 Nemmen, flere kjente her inne! Det skal jeg vettu, får se om jeg ikke må få i fjernlysa også snart.. Har så masse planer om dagen =P I helgen satte jeg på nytt eksosanlegg! Synes det ble super bra, deilig lyd ble det også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 VERRY VERRY najs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 nice... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Takk Blei veldig bra dette synes jeg.. Legger ut ett par bilder før sommerfelga kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 kordan eksos e det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Nemmen, flere kjente her inne! Det skal jeg vettu, får se om jeg ikke må få i fjernlysa også snart.. Har så masse planer om dagen =P I helgen satte jeg på nytt eksosanlegg! Synes det ble super bra, deilig lyd ble det også! kjentfolk er det alle steder vettø ble bra med nytt eksos anlegg på bilen din, dyp fin lyd men ikke for bråkete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sungam Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 I helgen satte jeg på nytt eksosanlegg! Synes det ble super bra, deilig lyd ble det også! Du kunne ikke tenke deg å gi meg en link til dette anlegget ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå