heineoen Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Har desv ikke noe navn på eksosanlegget.. Står ikke noe på det heller, som jeg kan se.. Montert carbon ratt og felgemblem nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanserRypa Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Ikke noe mere nytt heine? Og foresten nå vet jeg hvorfor du kjører forbi her.. du tar bilder ved sandtaket! Haha! Men ta bilder ved sanda da, får du finere kontrast på bilde Og jeg syntes å se bjørn kjetil her også?^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Tar du mye bilder av bilen om dagen altså? kansje vi må ta en liten felles photo shot etter vært? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanserRypa Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Aner ikke, men så han hadde tatt bilder der som han hadde lagt ut her Var vel egentlig mest internt ment.. haha, men men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Hmm.. Er jo ikke derfor jeg kjører der da Når råner kan jo sentrum bli litt ensformig så viktig med variasjon^^ hehe.. Hmm.. Sandtak? Ved islageret der? Liker og knipse litt ja, det synes jeg vi skal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanserRypa Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Glem det Men ja ved sandtaket, du har vel sett det Forbi kvarteigen. Kommer du til helgen foresten, fest på sorenskrivegården! Invitasjon som gjelder da vell og merke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Hmm.. Er jo ikke derfor jeg kjører der da Når råner kan jo sentrum bli litt ensformig så viktig med variasjon^^ hehe.. Hmm.. Sandtak? Ved islageret der? Liker og knipse litt ja, det synes jeg vi skal! er klar for å ta litt bilder rundt 17. mai:) får vel di siste delene over helga til bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Denne bilen din skulle det vært prosjekt tråd på tuned.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Jepp, har sakt det til han jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Nice bil du har Eksosen ble veldig bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Denne bilen din skulle det vært prosjekt tråd på tuned.. tror ikke jeg kommer til å lage noen prosjekt tråd på bilen min, men kansje det blir noen "ferdig" bilder i løpet av for sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Takk LED skiltlys pærer montert =) Blei fresht! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Har sota facelift LED baklyktene mine også nå Sorry elendig bildekvalitet.. Ødelagt andre N82 telefonen min nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå