heineoen Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 Hva synes folket? Her er ett bilde bakfra tatt i mørket også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanserRypa Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Aw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Lite feedback om dagen Fått fiksa meg en bedre løsning for powerfilteret nå Satt på varmeskjold og henter kald luft både fra grillen og fra fangern.. Fandt ut at jeg hadde noen deksler i Mtech fangern min jeg kunne ta av og trekke luft i fra.., har bestilt rammer så det ikke ser så åpent ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 Er nå på jakt etter nye caps til vinterfelgene.. Noen som vet om disse er og få i min størelse? 70x56mm Vet den finnes i sølv med svart bagrund, men har ikke klart og finne guld enda... Dette er de jeg skal bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Bestilt meg kodensator nå Ser turtallet på bilen synker når jeg watter opp anlegget og har ett snev av dynamostøy for øyeblikket, så denne kommer nok godt med!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 hvor mange watt har du da? 1 f per 1000w er regelen... muligens du trenger flere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Har 1800 Max w på fortsterkern, så blir en ca 300w for mye for den, hvis man skulle fulgt den regelen slavisk Men har stor kapasitet på batteriet så vill nok ikke trenge noe mere enn denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 det er subben det er snakk om hehe... jeg hadde pioneer 3000w, og 1fkondis... det var alt for lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Bassen vill jo ikke dra mer enn forsterkern leverer uansett Hvordan merket du det var for lite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Disse kanskje? : http://cgi.ebay.com/BBS-centre-cap-gold ... .m63.l1177 Eventuelt : http://cgi.ebay.com/BBS-centre-cap-gold ... .m63.l1177 Eller disse i carbon, litt billigere : http://cgi.ebay.com/Genuine-BBS-Center- ... .m63.l1177 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Bassen vill jo ikke dra mer enn forsterkern leverer uansett Hvordan merket du det var for lite? lys og slikt dimmet endel når jeg spilte hehe... fikk ikke den punshen, jeg villa ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 Se der ja.. Men lurer litt på hvilken str jeg skal ha når jeg har 70mm ytrekant og 56mm indre sirkel (baksiden).. Hadde jo helt sett jeg slapp importere fra England.. Noen tips her i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 Mine felger heter BBS RK.. Fandt ikke det blandt suitable men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 Fant endelig en oversikt! http://www.purems.com/products/product.php/II=77 Jeg skal altså ha: 0923221G Edit: Eller 5624012 i følge en annen side.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Byttet til brembo skiver og nye klosser foran 0 Feil på EU etter dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå