S.Hafsmo Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 jeg har sett papirer på motorer som har gått ned 5-6hk med slikt kn filter. har det på min 4l og merker overhodet ingenting. forøvrig veldig fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 Hehe, Okey!! Bra du er fornøyd da, jeg er også fornøyd etter montering av det men;) Jepp, 05:00 må reise så tidlig hvis man skal rekke åpningen å slippe sinnsykt med kø 04:00 fra geilo hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 Sikker på at det ikke finnes Cone filtere som er tørre, men med høyere tetthet?..For det var det jeg mente Har sett biler med mindre motorer på dyno test som har gått opp 4-15% av slike filter.. Mine forbruks tall taler hvertfall for seg og jeg synes bilen virker friskere nå.. Ergo = Jeg er fonøyd! Det er i helga det ja 05.00! Anngående skjerming, feel free til å komme med flere forslag her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=81239&highlight= Desverre Så MÅ vi dra så tidlig om det skal være sjans i helvetten for å få bilen inn på utstillingen.. Tipper vi er i grenseland allerede.. Portene åpner 09.00, og det er nok kø.. Så ta med Kjølevæske og ha på t-skjorte.. Blir det varmt må nok varmeapparatet på for å unngå kok på motoren.. Dessuten tror jeg nok det at vi allikvel skal slite med å komme inn.. Og hvis du ikke skal stille ut Heine, så har jeg plass til en i bilen.. Vil helst slippe noen baki over golsfjellet da jeg er usikker på hvor mye den slår nedi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 Hehe, Okey!! Bra du er fornøyd da, jeg er også fornøyd etter montering av det men;) Jepp, 05:00 må reise så tidlig hvis man skal rekke åpningen å slippe sinnsykt med kø 04:00 fra geilo hehe Ja når jeg sa 04.00 fra geilo, så tenkte jeg halv fem fra gol.. Tar 3 timer fra Gol, til Dit vi skal møte mister "anders87".. Og vi skal møte han klokka 08.00-08.30 ca.. Og i tillegg skal jeg senke bilen på andre siden av golsfjellet evt. Gjøvik.. Men slike ting regner jeg med vi tar inn på kjøringa Selv om det nok går tregt over golsfjellet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 Hehe, jasså! Så du mener jeg skal kjøre til gol på 30 min kl 4 om natta;) Skal sikkert ikke bli noe problem det. Ja, kan nok ikke være så dumt å ha med kjøleveske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 Jeg også er på Geilo.. lise har bursdag fredag Så vi kjører nok sammen te Geilo ja.. lise vil desverre ikke være med.. Hun har jo eksamen vøtt.. hehe... Men hun åpna for det om hun kom opp i reiseliv.. For det kan hun visst greit.. Men ja.. 04.00 fra Geilo.. Med full tank.. Bånn gass te Gjøvik.. Senke bilen rundt der en plass, og deretter bånn gass te "Anders87".. Glo litt på bilen hans, også videre.. Faen hvis det er teknisk kontroll da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 Okey;) I see!! Blir good. Ingen fler som vil fra dalen altså? Hehe, teknisk ja. Da ryker vi begge:) Tviler litt på det, værre med juli treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 Fin bil du har skaffet deg Heineoen! Og ang elementene inn eller ut, hadde jeg valgt ut.. Har det på min, og fungerer som juling;) Jeg også er på Geilo.. lise har bursdag fredag Så vi kjører nok sammen te Geilo ja.. lise vil desverre ikke være med.. Hun har jo eksamen vøtt.. hehe...Men hun åpna for det om hun kom opp i reiseliv.. For det kan hun visst greit.. Men ja.. 04.00 fra Geilo.. Med full tank.. Bånn gass te Gjøvik.. Senke bilen rundt der en plass, og deretter bånn gass te "Anders87".. Glo litt på bilen hans, også videre.. Faen hvis det er teknisk kontroll da?? Porta åpner 08:00, bare så du vet det Må bare passe dere mellom hamar og elverum, for der ligger det en trafikkstajon, men tror ikke dem har noen kontroller der så tidlig, så JÆVLIGE kan dem ikke være?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 Sette ellementene ut ja. Den er sikker!! 08:00 ja:p hmm!! Hehe, kan aldri vite vettu. Kan hende dem står der i gul vesten sin. Men får ikke håpe det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 Høøh.. HUff.. Jaja.. nei bare å kjøre på det gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 Dere må nok nesten det.. Bare ikke kjør som gale. Kan være en kontroll eller to rundt om i distriktet der.. Er vel nesten den helgen dem tjener mest penger, da det er gatebil.. Så er dere da advart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 Hehe, dummeste dagen å kjøre tulling på det der, dagene før gatebil treffene.. Men får ro ned litt når vi nærmer oss... Men tviler på de gidder stå ute i 4-5-6 tida! Bare etter det det kan være litt farlig. Men hvet jo aldri;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 Er ikke det smarteste man kan gjøre nei Neida, det går nok bra det! Men da sees vi rundt kl 08 på Bast da! Kommer med bilen du har på avataren din eller, vetu03? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 ja, må vel ha med den... Gleder meg til å se din, tror den er nice.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 Det er good Nja, er litt småpirk som jeg ikke er 100% fornøyd med, men skulle da få gratis vinterlagring og få bilen 100% til neste vår.. Jeg som stressa med og hente den fortest mulig, så må bare leve med det Men da snakkes vi der, og får ikke håpe trådstarter blir altfor grinete for at tråden hans har sklidd litt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå