vetu03 Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 Hehe, okey skjønner. ja, men det er da en grei deal;) Jepp snakkes vettu, hehe uff:p Blitt litt mye spam i denne de siste dagene:p hehe Sorry for det;) Hehe, får lage meg en prosjekt tråd jeg og. Så kan jeg heller snakke tull i den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 Hele poenget er jo at Heine SKAL VÆRE MED! Eller hva sier du Heine? Er bare å stå opp tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 Hehe, ja er jo ikke værre enn å stå opp litt tidlig nei;) Så heng deg på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2008 Bare koselig med litt lokale oppdateringer Volsomt til interesse da Jeg vet ikke helt enda hva jeg bestemmer meg for Var der i fjord og det hadde vært morro i år oxo Gir tilbakemelding Kevin! ---- EDIT: Hvor lenge skal dere være der foresten? ---- Noen som kan hjelpe meg og finne noen konge felger foresten? Tror jeg går for 18" Momo Course er en nåværende favoritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 23, 2008 Share Skrevet Mai 23, 2008 Hva med DPE LS5? Er sinnsykt råe kantfelger, som kler E46! Ganske dyre da men.. Skulle lagt til link, men skriver fra mobil nå søk på google etter felgnavnet, så kommer det nok fram noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 23, 2008 Share Skrevet Mai 23, 2008 Har sett de live.. De blir litt spinkle og anonyme.. I morgen er er utmerket sjanse for å kunne sjekke ut nye felger Bare si ifra.. Du har nummeret mitt du.. Jeg har desverre sletta meldingen med ditt på, men slik planen er så er det å reise 4 fra Geilo.. Og deretter pøse på ned mot Bast.. Usikker på hva jeg skal anbefale til E46.. Men noe med Kant slår aldri feil.. Derimot syns jeg svarte detaljer er finere enn svarte felger.. For det blir så stålfelg-look av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 24, 2008 Share Skrevet Mai 24, 2008 STig hadde jo de der på nissanen, ble litt spinkle ja!! Ikke så mye sprut i de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 Blei vist fylla i Hønefoss fredag og Strømstad å litt grensehandel lørdag for min del Hvordan var Gatebil? Vell felg budsjettet mitt må være en 6-8 tusen... Får prosenter hos Felgimport.no så hadde vært greit og handla der.. Synes svart med chrom kant ser fett ut Zito GTR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Den er MYE bedre.. Og liker du svart med kant så kjøper du det. Enkelt og greit.. Rabatter hos felgimport ja.. Det er bra, men tror de har samme på Vianor.. Sjekk litt med felgene de har der og spør etter pris.. Klubben har 40% på mye av felger og dekk der, men ikke på alle felger.. Finner du noen du liker så spør du på pris, også får du se da vettu, om det er verdt å melde seg inn Forøvrig syns jeg kanskje du skal legge på 2000 til så kommer du i en mye råere klasse, evt. får litt mer bredde og kant på felgene.. Men jeg skjønner om det er vanskelig med lærling lønn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 Faktisk så har jeg nå fått jobb i Regionrådet som IT-Teknikker for Hallingdal Vianor har da alltid vært dyre Er ikke noe tøft hos Felgimport da? Må ikke være svart med chrom kant.. Veldig åpen for forsalg! Har en del andre ting og bruke penger på om dagen så vill helst ikke overstige budjettet.. BTW. Hvordan er priser på felger i Sverige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Faktisk så har jeg nå fått jobb i Regionrådet som IT-Teknikker for Hallingdal Vianor har da alltid vært dyre Er ikke noe tøft hos Felgimport da? Må ikke være svart med chrom kant.. Veldig åpen for forsalg! Har en del andre ting og bruke penger på om dagen så vill helst ikke overstige budjettet.. BTW. Hvordan er priser på felger i Sverige? Er greie priser i sverige! Du kan sjekke ut f.eks. www.gummihuset.se Bestill så som POSTE RESTANTE til Strømstad og hent dem der. Kjør (selvsagt) over på Grønt. Med tanke på den svenske kursen, så er det ca 12% "rabatt" å kjøpe i Sverige Pluss at det sikkert er generelt billigere Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 Bestilt meg noen flere deler: Sota side blinklys: Sota front blinklys: Stabstag front: Strobe sett 4 dioder: Chrom blinklys: Xenonlook tåkelys/fjernlys pærer 4700K: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Xenonlook tåkelys/fjernlys pærer 4700K: Husk på at: - Grøftelys: HB4 (/9006) - Fjernlys: H7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 Takk Det jeg har bestilt =D Er i Drammen allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kanari87 Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Aj aj aj aj aj aj!!!!!!!!!Hvis du har en M43B19-motor (noe du trolig har), så vil du måtte kjøpe ny luftmengemåler ca to-tre ganger i året hvis du monterer på åpent filter! Dette kan jeg GARANTERE deg! Over til noe mer positivt: Fin fin bil! (har jo trossalt en lik en ) Få på noen senkefjærer (Cobra til 1500,-. 40/30mm) og større felger, så blir denne bra! Samt mer plastikk, selvsagt 17" kan du bruke som vinterdekk Skal selv ha det på min. Har både 19" på veg heim, samt fult M-tech II kit liggende hjemme som skal monteres. ++++ en del mer. Du kan følge tråden her, hvis du er interessert http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=59688&highlight= Et nytt LMM koster ca 3-4000,-. Du kan også glemme å få noe igjen på garanti fordi dem ryker i hytt og pine, for så fort du har montert på åpent filter, så er det adjø med garanti. Rart du sier det for har kjørt med åpent filter i nesten et år og har ikke mått bytte lmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå