Joe Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Nullet ut kjørecomputeren min og kjørte 3 mil med fin kjøring HeheHer ser dere resultatet.. ...men sånn e det jo på min og bare det at eg ikke har åpen filter. Tror du må kjøre 100 mil uten å nulle ut for å få riktigere gjennomsnitter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Jeg kjørte nettopp tur/retur en totalt 1100km tur, og gjennomsnitt var da 0,65 på mila. Kjørte ikke akkurat helt A4 Og jeg har normalt lukket filter men ja, som Joe sier, tror du må ta deg en god del lengre tur for å få mer nøyaktig. For alt det vi vet, så var det bare nedoverbakke heile vegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 Da har jeg gjordt noen mods! --------- - Sota front blinklys - Stabstag (front) - Røde interiør lys - Chrome Blinklyspærer rundbaut - 4700K Xenon H7 Halogenbulbes - 4700K Xenon HB4 Halogenbulbes - 4 Strober Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Pics? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2008 Har nå fått på sota sideblinklys og nye dekk Ga 2800Kr for 4 x Duro Performa HP1 DP-8000 225/45/R17 94V ferdig lagt på Very Happy http://www.durotire.com/products/index. ... parent=Car ------------------- Nå har jeg lyst på sota baklyter også for at det skal bli mer helhetlig, men trenger hjelp til hvilkene lykter jeg bør velge? 1. Facelift, Smoked ( Hvor finner jeg denne i LED versjon? ) 2. Pre Facelift, LED, Smoked 3. Facelift, LED, Clear, Sote sprayet 4. Lexsus, LED, Smoked, Jeg har også sett noen E46 med facelift baklyter som har kjørelys der tåkelysa sitter.. Er dette modifisert eller orginalt på enkelte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Nå skal du være MEGET forsiktig med å kaste på led lykter altså.. Har enda ikke sett en eneste bil utenom 200cdi'en til tante og nye audi a6 som kan ha tendens til å kle led-lykter.. Se feks på den sølvgrå A3'en i Gol til han du veit hvem jeg mener.. Syns ikke det ble noe spesielt bra.. Og jeg syns ikke flashy led-baklys går inn i idèen din om mafiabil i det hele tatt.. Jeg syns helt klart 3ern hadde gjort seg om du tonet ned det hvite litt og kjøpt den i en verson uten Led... Ellers kunne også 1-ern passet om du går for ett mer originalt look, men du burde sotet ned det røde litt mer.. Hva med å kjøpe originale med hvite blinkers og tone ned disse? Og kjøper du Led kommer jeg å stjeler de å hiver de på dynga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2008 Kommer tilbak til det med baklyktene... Måtte bare legge ut ett bilde nå Fått polert bilen, og fått på sota bliklys på siden =) Brukte Meguiars Scratch X og NXT Wax 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Fin bil men bedre bilder hadde gjort kaka;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2008 Takk^^ Er ikke bildene mine bra? Eller mener du fler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Jeg mener og tro at www.norvatio.no har de smoked LEDbaklyktene (1.te bildet) du mener.. Jeg og vurderer sånne lykter, synes de er tøffe jeg Så hvis Teddysen stjeler dem, drar jeg til Hallingdal og tar dem fra han igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2008 Hmm, jeg finner dem bare i klar versjon, ikke sotet? http://www.norvatio.mystore.no/ds_produ ... ts_id/8062 Men jeg kunne ringt å hørt med dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius325i Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Er det så ille med smoked led da ? Tillater meg å legge med et bilde av min med disse.. Har prøvd alt mulig av baklykter, og synes disse passer best.. Kjøpte dem på ebay for ca 8mnd'er siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Sorry, tok feil jeg Her har du en direkte link : http://ghostextreme.no/product_info.php ... s_id=23004 marius325i: Se der ja! Synes det ser bra ut jeg.. Vertini Riviera felger du har eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius325i Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Anders87: Vertini Hennessey Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå