Gå til innhold

Heineoen's BMW E46 Sedan 2001 M-Sport Cosmosschwarz M43TUB19

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er jo ikke det at jeg ikke syns de er fine...

når de er slått av.. :lol:

Det er bare det at jeg generelt sett syns de LED lyktene på markedet i dag er så som sååå.. Minner meg litt om trenden med Lexuslykter føler jeg. Det går noen år, åsså er det bare superharry med Led på biler som vanligvis hadde vanlige halogenpærer..

For deg Heine, er det ikke noe værre enn at jeg bare kjører forbi deg så jeg slipper å irritere meg over baklyktene dine..

Når det kommer til deg Anders, bør du tenke på Interiør heller, for SÅ viktig er det jo ikke å få kasta vekk den vingen.. Den skaper reaksjoner i begge ender av skalaen, men er det ikke det du VIL da?, med lav bil, store felgkanter og to-delt lakk?? Å lage en anonym bil er vel kanskje ikke AKKURAT det du har hatt i tankene.. Og for all del, CSL luke er tøft det, men vet ikke om det er "nok" på din bil.. Tror rett og slett bakenden blir tam! Hvertfall når du bare har 2 potter også! :roll:

Heine;) Grattis med super bil og kone :lol: Syns du har fått det bra til jeg, men liker absolutt ikke skiiltplateholdern din.. "It's no "Black Mafia" about it, more like chrome rapper style"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Takk takk :lol:

Nå er vi ikke gift akkuratt men :wink:

Hmm.. Kanskje jeg skal ta og fjerne skiltplatene igjen?

Noen som vet hvor man kan lage sine egene skiltplater? Skulle hatt min egen tekst på dem 8)

Prøvekjørt en overprisa E46 i vinter jeg fandt bilde av på pc'en nå..

Den har kjørelys i di innerste sokklene på bagasjeluka.. = Fett :)

Hvordan fikser jeg det på min når jeg får meg slike baklyter?

tbrglf08xm69ullsrxv3.jpg

HeInE<3 stiller foresten per dags dato med gule calipptere :wink:

q0l8e58z8d6zx5dkfyu5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble fint..

Om ikke annet kan du jo bare lodde over noen ledninger og eventuelt kjøpe slike 5w/21w pærer? Slike som lyser sterkere når det bremses?

Hvem vet. mulig det er slik i lyktene du kjøper.. På bmwen min så er det faktisk kjørelys OG bremselys ytterst og tåkelys innerst.. Originalt er det kjørelys ytterst og bremselys innerst.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Kjenner en her på Nes som har Inpro LED lytene og der er det hvertfall ikke lys i de indre..

Vanskelig og ettermontere når det er LED oxo :?

Finner utrolig nok ikke de smoka baklytene nei :? (Utrolig rart!) Tips motas!

Takk Anders.. Da skal jeg bestille meg noen plater derifra ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...