anders87 Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Aah, Jai fårstå Kledde bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius325i Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Takktakk Har sneket endel på prosjektet ditt.. Ble kjempefin bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2008 Synes det er fett jeg Kler veldig godt bilen din Marius... Jeg kunne tenkt meg å ha disse LED lyktene: I smoked versjon: Noe jeg ikke klarer finne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 La da ut en link til deg på side 4 heineoen, men her har du den igjen http://ghostextreme.no/product_info.php ... s_id=23004 marius325i: Takk for det! Blir nok CSL luke og smoked LED's på meg til våren tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2008 Det er disse du har linket til Anders: Ser du forskjellen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Var en ganske stor forskjell og! Så ikke noe spesielt på de jeg linka til, bare kopierte og limte inn Hmm, sett på www.schmiedmann.no eller www.czt.no da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2008 Japp, var det hehe Har sett der.. Anyone else? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 https://www.koed.no/2.1.1.asp?bokstype= ... &soegeord= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Er jo ikke det at jeg ikke syns de er fine... når de er slått av.. Det er bare det at jeg generelt sett syns de LED lyktene på markedet i dag er så som sååå.. Minner meg litt om trenden med Lexuslykter føler jeg. Det går noen år, åsså er det bare superharry med Led på biler som vanligvis hadde vanlige halogenpærer.. For deg Heine, er det ikke noe værre enn at jeg bare kjører forbi deg så jeg slipper å irritere meg over baklyktene dine.. Når det kommer til deg Anders, bør du tenke på Interiør heller, for SÅ viktig er det jo ikke å få kasta vekk den vingen.. Den skaper reaksjoner i begge ender av skalaen, men er det ikke det du VIL da?, med lav bil, store felgkanter og to-delt lakk?? Å lage en anonym bil er vel kanskje ikke AKKURAT det du har hatt i tankene.. Og for all del, CSL luke er tøft det, men vet ikke om det er "nok" på din bil.. Tror rett og slett bakenden blir tam! Hvertfall når du bare har 2 potter også! Heine;) Grattis med super bil og kone Syns du har fått det bra til jeg, men liker absolutt ikke skiiltplateholdern din.. "It's no "Black Mafia" about it, more like chrome rapper style" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 Takk takk Nå er vi ikke gift akkuratt men Hmm.. Kanskje jeg skal ta og fjerne skiltplatene igjen? Noen som vet hvor man kan lage sine egene skiltplater? Skulle hatt min egen tekst på dem Prøvekjørt en overprisa E46 i vinter jeg fandt bilde av på pc'en nå.. Den har kjørelys i di innerste sokklene på bagasjeluka.. = Fett Hvordan fikser jeg det på min når jeg får meg slike baklyter? HeInE<3 stiller foresten per dags dato med gule calipptere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Ble fint.. Om ikke annet kan du jo bare lodde over noen ledninger og eventuelt kjøpe slike 5w/21w pærer? Slike som lyser sterkere når det bremses? Hvem vet. mulig det er slik i lyktene du kjøper.. På bmwen min så er det faktisk kjørelys OG bremselys ytterst og tåkelys innerst.. Originalt er det kjørelys ytterst og bremselys innerst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 http://www.latorskilt.no/index.php?mapping=22 Her får du kjøpt selve skilt med trykk på, og skiltrammer med ditt eget trykk.. Men må kontaktes via mail eller tlf, siden de ikke har websalg.. Funnet de smoka baklampene noensted da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 Kjenner en her på Nes som har Inpro LED lytene og der er det hvertfall ikke lys i de indre.. Vanskelig og ettermontere når det er LED oxo Finner utrolig nok ikke de smoka baklytene nei (Utrolig rart!) Tips motas! Takk Anders.. Da skal jeg bestille meg noen plater derifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 You're welcome Hmm, snålt det og da Du får sende mail rundt om til firmaer med bilde og høre etter da nesten Hva er det som er annerledes med og kople det kontra vanlige lykter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 http://www.funplate.se/ Der har de masse kule skilter innpå, driver å lurer på noen derifra selv.. men får se;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå