Gå til innhold

Heineoen's BMW E46 Sedan 2001 M-Sport Cosmosschwarz M43TUB19

Share

Anbefalte innlegg

For oss som ikke har tid til å vaske bilen vær dag tror jeg likevell ikke dette er så dumt..

Å man kjører da ikke the ultimate driving machine for ingenting Kevin :wink:

DERIMOT.. Hvis du har så breie framdekk at spruten fra dekka dine spruter oppover siderutene dine, kan det jo være greit å tenke på det.. Tror nok uansett ikke det blir aktuelt :P

Det er jo bare snakk om å vri litt på rattstammen så har du jo oppnådd denne effekten :roll:

Les litt her du :)

BMW:

Why Install Mudflaps?

Mudflaps greatly reduce the amount of harmful road debris such as tar and rocks that are thrown up onto your car?s body and can damage or even chip the paint. They virtually eliminate fresh tar splatter on your paint making washing your vehicle easier. They keep your car cleaner longer by reducing the amount of dust and other debris that?s created during normal driving. And they look great. BMW Mudflaps are designed with your Bimmer?s lines in mind. They fill in the wheel wells and give your tires a wider look from most angles to help give your car a more aggressive appearance.

xeghc6n3ycyztngf3d76.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"They fill in the wheel wells and give your tires a wider look from most angles to help give your car a more aggressive appearance."

EH? Den får dekkene til å se bredere ut for alle som ikke ser på dekket ja! Personlig irriterer det driten ut av meg fordi jeg ikke ser dekket i utgangspunktet.. Eller forresten.. Jeg hadde ikke brydd meg med bredden på dekket for jeg sitter jo å kjører bak deg, og tror det er en 60 år gammel mann som kjører bilen foran meg likevel :lol:

Praktiskt? Så aldeles. Udiskuterbart. Du slipper spruten fra dekkene. Er absolutt ett tema mange eldre tenker på når de kjøper bil. De ønsker ikke brede dekk for det spruter sånn utenfor, samt at de ønsker skvettlapper for det er praktisk. Husker godt denne diskusjonen tante og onkel hadde med selgeren da de kjøpte splitter ny Mercedes i fjor..

Wow faktor? Finnes ikke.. Men de ser penere ut enn de eldre versjonene av skvettlapper.. Disser passer sinnsykt bra på.. Lurte først på å lage meg noen plexiglassplater som "skvettlapper".. Slik at du ikke så de ved vanlig bruk, og som du kunne fjerne når den var på utstilling.. Problemet med steinsprut er ikke noe stress om sommeren, så jeg droppet det.. Men joda, har fått steinsprut på buen bak fordi det spruter fra fremhjulene.. Har akseptert det er noe man må leve med, også får vi lakkere bilen i ny og ne.. Har mindre tid om dagen enn det du har? Er jo aldri hjemme fra jobb før seks, og innen jeg har spist middag er klokka nesten syv.. Så vask og polering tar jeg i helgene.. Gidder ikke være manisk med å ha bilen nyvasket. Dessuten vasker jeg bilen i helgene uansett vær.. Vasker bilen for bilens skyld, ikke bare for min skyld, og derfor er det samme hva slags vær det er.. Det blir rent likevel.. Siden jeg vasker hver helg, og liker det, så er det ikke noe stress å få bilen skitten likevel..

Om du gjør det her fordi du er redd for lakken? Kjøp deg en annen bil du bruker om vinteren, og understellbehandle bilen hvert 3. år.. Det VÆRSTE du kan gjøre med bilen er uansett å bruke den i salt og deretter rett inn på grusvei bak en trailer, også deretter rett inn igjen i saltet.. Åsså vente en uke med å vaske.. MMM--MM

Mens du er igang, så installer en plexiglassplate foran panseret så du slipper steinsprut.. Noe de hadde som tilleggsutstyr på gamle Volkswaagen Bobler.. :roll: Faktisk JÆVLI smart.. DET var smart.. Genialt rett og slett.. Og det er IKKE ironi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud hjølpe :P

Okey.. Du er i mot skvettlapper.. Get it.. :lol:

Men synes denne typen var ganske diskre i motsettning til de skvettlappene jeg har sett til E36.. Så prøver heller også får jeg se om de blir fjernet igjen..

Har foresten i dag bestilt meg full Defa WarmUp pakke med Smart Start :D

wx1pto8ny0h0dgy9k0sq.jpgxxvh2zwykomd695kynqb.jpg

HATER og sette meg inn i kald bil! #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra dette! :D

Du får si ifra hvis du skal til Kongsberg snart da ;) Jeg er ikke hjemme i helgen nu, men felgene står allikevel ute og venter på deg, hvis du er i *området*.

Du kan ringe/sende mld på XXXXXXXX hvis du vil ha mer oppdatert kontakt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk montert hele Defa Warm Up settet selv i går! :D Testet med brikka på nøkkel knippet og startet vifta på flere hundre meters avstand...

Gleder meg nesten til det blir kaldt og jeg står der med varm bil, motor og full ladet batteri :roll:

Nesbyen Auto skulle ha 10.000kr for settet ferdig montert på bil :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grisetidlig er ord jeg sjelden blir glad for å høre.. :shock:

Blei ikke våler denne gangen for min del.. Måtte koble av med ett par pils i helgen i steden..

Var det gøy?

Har nå fått tatt på gummi/plast fornyer på listene og fjernet de berømte skiltplatene mine.. hehe :P

Håper det nå blir slutt på den chrom plate dissen.. :roll:

Kommer bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...