Gå til innhold

Heineoen's BMW E46 Sedan 2001 M-Sport Cosmosschwarz M43TUB19

Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært og kjøpt sotespray, så da skal jeg prøve og følge tipsa og kanskje få det litt bedre til :D

Skjønner ikke hvorfor du skriver Glitrebil med ":D" egentlig..!

Ja, jeg bare så på bilder i showoff forumet også synes jeg den E39'en så veldig kjent ut, også bare leste jeg Nesbyen på profilen din :D! Jobber du på Gol eller?, siden jeg har sett deg svinge av ved Eco flere turer :roll:

Nei, det med at den lekker frosveske har jeg ikke funnet ut av enda..

Målt avgass og den viser ingen teng til noe toppaknings problemer etc.. Synes det er litt rart at lampa for forlite forstveske går av og på uten noe særlig mening..

Skal forske mer på dette når jeg har tid, er ikke noe stort problem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For et par måneder siden fikk jeg dette problemet, leverte bilen på Glitre og etter flere timer's arbied sa de det hadde gått hull på ekspansjonstanken min..

Glitre byttet denne og jeg kjørte videre, etter en stund kom varsellampen igjen så lurer på om det faktisk var hull i tanken likevell, og de har montert tanken nå slik at den gnisser borti noen metallklemmer så skulle ikke forundre meg om kommer til å ryke nå derimot..

Fortalte jeg forsatt hadde problemet og de anbefalte meg og kjøpe ett nytt lokk til ekspansjons tanken.. Så har byttet dette også..

Sjekket nå og da var det på minimums nivået i frostveske tanken..

Tempraturen har aldrig steget noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm :(

Merkelig..

De er jo eldre Tronrud forhandlere så de har bra peiling på Bmw av litt eldre modell opp til E46 og E39..

Merkelig "fenomen".. Må fin fant jeg ut at det var lekkasje innerst på en av slangene rett over blokka.. Vannet spruta på blokka og fordamet så ikke noe vann rant ut på bakken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det..

Er det ikke Bilia som har kjøpt opp Tronrud delen nå? :)

Lurer hvertfall på og bytte verksted for har ikke gode erfaringer når det gjelder enkelte personer på Glitre, brukte delvis dem når det gjaldt Chrysler'n også....

Tror du Bilia kan være verdt og bruke heretter?..

Men over til frostveksproblematikken..

Kanskje jeg skal skru av dekslene under, bytte frostveske og prøve og lufte systemet.. Å se om jeg finner noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det..

Er det ikke Bilia som har kjøpt opp Tronrud delen nå? :)

Lurer hvertfall på og bytte verksted for har ikke gode erfaringer når det gjelder enkelte personer på Glitre, brukte delvis dem når det gjaldt Chrysler'n også....

Tror du Bilia kan være verdt og bruke heretter?..

Men over til frostveksproblematikken..

Kanskje jeg skal skru av dekslene under, bytte frostveske og prøve og lufte systemet.. Å se om jeg finner noe..

Tjah.. Bilia er vel stødige de også tror jeg.. Blitt Ett av Gols største verksted nå da.. Utvidet med flere hundre kvadrat så vidt jeg forstår..

Jeg vil nok holde meg til Glitrebil, Har gode erfaringer med alle der inne.. Vet ikke åssen de er med andre, men tror det hjelper på å kjenne gutta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er flere flinke der ja, men også enkelte som ikke burde vært der i det hele tatt spør du meg.. Har selv vært et par uker i jobb der.. :lol:

Har deksler under så litt vanskelig og si, bilen står nesten aldrig plassert helt plant :P

Men skal prøve og fjerne dekslet og se om det kommer noe under den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen !

Jobber i E-CO ja - så det stemmer bra....

Ser Glitre er litt snakkis her - for egen del er jeg veldig fornøyd med det de gjør. Aldri opplevd tullball av noe slag.

Hadde en defekt pære i "engleauga" her om dagen - og stakk innom Bilia fordi jeg trodde de hadde tatt over BMW, men det hadde de ikke. Måtte til Glitre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er flere flinke der ja, men også enkelte som ikke burde vært der i det hele tatt spør du meg.. Har selv vært et par uker i jobb der.. :lol:

Har deksler under så litt vanskelig og si, bilen står nesten aldrig plassert helt plant :P

Men skal prøve og fjerne dekslet og se om det kommer noe under den..

okei, for på min er det sånn at det dryper sinnsykt, og har også deksel... er så sinnsykt irriterende.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snadder: Den kommentaren varma :D Takk..

Bowebow: Da må du hilse deres nye IT man Knut Ola fra meg! Gammel arbeids kolega ;-)

Ellingz1: Er vell lettere og se når dekselet er av vill jeg tro :)

Tenkte jeg skulle gå til innkjøpt av Xenon kitt sett til tåkelysa..

Skal jeg velge 8 eller 6K HB4?

Blir 8K litt vell blått eller er det kult? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var enklere enn jeg hadde trodd og montere..

Sto ute i natt med lys fra en gatelykt og koblet det på :-P

Angrer ikke på dette kjøpet, blei mye bedre lys og en tøffere look..

Skulle ønske det var enda bedre lys i tåkelysa, men tror det er lykta som har sine begrensninger så skal se om jeg får tak i noen med linser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...