KeRu (Joavg) Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 Særiøst??!! Nå fikk jeg masse respekt for denne mannen fordi han ville skvære opp for seg...
S.Hafsmo Skrevet August 1, 2008 Forfatter Skrevet August 1, 2008 altså, jeg veit jo ikke hvorfor det ikke har kommet, men jeg har ihvertfall ikke fått noen ting.. om han har glemt det igjen, eller om noe har skjedd vet jeg jo ikke. men jeg får ikke tak i mannen, og nå hadde jo jeg kjøpt svinghjul og greier. så var jeg rimelig sikker på at det skulle ligge en kasse utafor døra når jeg kom hjem. men den gang ei. håper ihvertfall noen kan hjelpe meg å få tak i mannen så jeg kan få rede på hva som har skjedd.
ehrnst Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 noen i bilmiljøet må da vite hvem denne fyren er
Hawkon88 Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 ikke for å svartmale eika mer.. men jeg har vært borti fyren på baatportalen.no eller hva det var for noen år siden da jeg hadde ganske stor interesse for båt.. fyren hadde hvertfall mye peil på båt og skruing/glassfiber osv.. men om jeg husker rett (er noen år siden) så var det litt problem med en som kjøpte noe av han. jeg var nær å kjøpe noe av han jeg også, men det ble "heldigvis" ikke noe av.. men var noe prob med han tidligere her inne?
Eika Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 jeg har nok engang glømt det, steffen sa til meg sist gang atte det ikke var noe stress med og sende den med engang pga: han kom ikke hjem før om 2 eller 3mnd så jeg tok det litt med ro pga: det var jo ikke noe stress med siden steffen hadde sagt atte han ikke trengte den før om 2-3mnd og da gikk det rett og slett i glømmeboka jeg har ikke noe form for bil om dagen så sliter bigtime med transport men jeg skal stikke til sandefjord med den girkassa, mellomakselen, panseret og slaveselynder på mandag uansett om jeg må ta bussen sånn atte jeg får sendt det oppover.. jeg har nok engang mista mobilen så eneste måten på og få tak i meg på er og ringe hjem til mamma og pappa på 35513910 så ring og spør etter jarle med engang du ser det her som hawkon88 sier så er det båt som er morsomt og bil "er kjedeligt" og går rett og slett i glømmeboka.. hawkon88 jeg har kun solgt 1 ting på portalen og det er en brukt manuell lift som det var en som kjøpte for 2500kr men 2uker seinere så fant han den på tilbud til 2500kr så da klaga han litt nok engang: sorry
Eika Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 jeg prata med steffen for 3min siden og forklarte hvorfor jeg hadde klart og glømme det men sålenge det blir sendt til mandag så er alt bare velstand som noen av dere sikkert her inne husker så gav jeg bort MASSE bmw deler til sandersen, ga bort en m2b20 motor med girkasse til en her inne hvis han henta den(noe han gjorde), jeg solgte 16" bbs felger e34 facelift panser stylingfront dører bagasjelokk og MASSE andre deler for kun 3000kr sånn atte jeg "blei kvitt dritten" sånn atte jeg fikk frigjort mer plass til båt.. en svindler hadde vel ikke gitt bort såpass mye deler gratis og solgt ett sånt lass for kun 3000kr.. bil er kun ett transport middel og trekkvogn til båtene så jeg glømmer "det kjedelige" ganske fort
S.Hafsmo Skrevet August 1, 2008 Forfatter Skrevet August 1, 2008 det gikk jaggu raskt. hatten av for dette forumet. beklager at det ble sånn igjen Eika, og jeg må nok ta på meg litt av skylden. da jeg sa det ikke var noe å stresse med. fort gjort å glemme ting når man har såpass god tid. det er ihvertfall min erfaring. jeg blir bare litt stresset av at alle sier jeg har blitt lurt, og så viser det seg at nummeret du gav ikke fungerte. men nå løser deg seg vel alikevel! ser virkelig frem til ny kasse!
ingard Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 Du er forumets mest tolmodige mann, Hafsmo. Skal ikke blande meg inn (jeg gjør det allikevel?), men lån far din sin bil, en henger og kom deg til posten i morra Eika. Dette er for latterlig. Du har fått betalt, og det er 6 mnd (?) siden dette skulle vært ordnet.. Det ødelegger for alle når sånne ting skjer.
Eika Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 de er desverre på hyttetur eller så skulle jeg kjørt bort til transportsentralen og levert det i morra.. men må desverre vente fram til mandag føre jeg får tilgang på bil jeg skjønner godt atte du ser fram til ny kasse.. 540 med manuell og sperre er morsomt
Hawkon88 Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 ok, beklager eika- mulig jeg som husket feil.. er tross alt lenge siden.. beklager igjen..
KeRu (Joavg) Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Står stort respekt av dere begge! både steffen og Eika! Dere har ordnet opp på voksent vis! virkelig!! Ikke alle som hadde vært så rolige og tålmodige på slike ting.. mange har mye å lære av dere, dog det gikk ALT for sent fra betaling til levering.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå