erot73 Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Kul bil. Bygger om en 520 selv nå. Samme farge å greier. Kul i hvit gitt!
jon///M Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 har sett på prosjektet ditt også, ser jo veldig bra ut med ny lakk og greier, gleder meg til det kommer ny lakk på denne også, hvit m5 ser jo veldig bra ut. ikke er det mange av di heller.
Kentan-racing.com Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Hmm ang det med prisoverslag og slikt.. Har igrunn ikke fått pris på min motor heller.. Men er noen spesielle avtaler ute og går her.. (kjører lastebil og plukker opp og leverer litt for de) Men første du må gjøre er og bestemme deg for hva du vil ha.. kompressor eller sugetrimmet.. selv hadde jeg bare smellt i kraftige råder og stempel og lagt kompen på ca 10:1 da har du en grei suge maskin og den tåler en god del med kompressor.. En annen ting er at det er mye enklere for de bare og borre og montere motorer.. Og lete etter deler og slikt vet jeg de ikke er så glade i.. Selv kjøpte jeg ppm råder til min og wiseco stempler og så sa jeg at de bare fikk bestille alt det andre de trengte på Gs bildeler siden jeg har ok pris hos dem.. Så da ble ting mye lettere for dem.. Det meste var tilrettelagt og de fikk gjøre det de liker best.. Skru og borre og drikke kaffe.. Men har de ikke plukket ned motoren? Det synes jeg i såfall er meget rart.. Den er sikkert nedplukket men de har ikke hatt tid og ringe.. Har stått på verkstedet der oppe på en vanlig hverdag og den tlfn der oppe står ikke stille..
jon///M Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 da har jeg vert i kontakt med autotrim, og di kunne melde at et rådelager har gådt. så en råde var ødelakt å veiva mått slipes. har også tenkt litt på hva jeg har og bruke og føler er verd og bruke på motoren nå. det hadde jo selfølgelig vert tøft med turbo eller kompressor på denne, men etter og undersøkt priser så har jeg gådt bort fra det. full stroking og slikt hadde jo også vert tøft men fortsatt veldig dyrt. så den blir vel satt sammen ganske orginal. men selfølgelig med noen små mods. er også veldig ung enda og selv om jeg respektere fartsgrenser og slikt så er vel kanskje ikke 5-6 hundre hester det beste og starte med. har jo ikke kjørt noe med spesielt mye hk enda så jeg bør vel lære og håndtere 315+hk først. er i kontakt med en til og ta rust og lakkere motor rom, så det er kanskje en mulighet til og ta en prøvetur på prøveskilt i sommer viss alt går bra. jon
Olelink Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 .....så det er kanskje en mulighet til og ta en prøvetur på prøveskilt i sommer viss alt går bra.jon Vi satser på det
jon///M Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Skrevet Mai 18, 2009 .....så det er kanskje en mulighet til og ta en prøvetur på prøveskilt i sommer viss alt går bra.jon Vi satser på det oh yeah!!! blir morro og teste om m5en kan henge på m3en!
///christian Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Nå er jeg spent om autotrim har fått fart i fingrene og slipt veiva di da? Legg ut bilder forresten
jon///M Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Skrevet Juni 13, 2009 di har vel forhåpentlivis begynt med motoren for at jeg har sakt at jeg SKAL ha motoren tilbake i juli! for da skal jeg begynne og montere, håper og kunne få kjørt litt i slutten av sommeren så jeg kan kjøre litt før den blir plukket ned igjenn til vinteren:P
jon///M Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 en liiiten update er at jeg nå har vert innom autotrim og snakket med di. fått noen priser og slikt. jeg har også bestemt hva som vil bli jort med motoren.. og det vil da bli sugetrim. type 4liter hehe, blir morro og se hvordan dette går...
Trond.S Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Såpass! Hvor mye slag blir det for å få 4 liter da? Hvor kommer den veiva fra? Husk på at du må ha penger til å få skilter på grymvagna også da Hilsen Trond
jon///M Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 jeg er usikker på slaglengden, men det ville ikke gå utover max turtallet ble jeg lovet. men di bygget nettopp en m30 med samme oppsette bortsett fra at den hadde 12ventiler topp. den bremset 410nm på bakhjula sa di... hehe
Bamsebrakar Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 Dette høres spennende ut, pøs på med oppdateringer og bilder:D
jon///M Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 lite oppdateringer her egentlig. går og venter på å få igjenn motoren. karosseriet blir satt sammen i disse dager. desverre har den ikke blitt lakkert og sånt. men det er pga at jeg sprengte motor budsjette "litt" men den blir prøvekjørt litt på prøveskilt før vinteren slår inn. så blir den plukket ned igjenn og lakkert. tar også understell og slikt da. så jeg håper på skilt til sommeren slik at jeg kan ta den med ned til ringen:)
jon///M Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 da har jeg bestilt en pakke fra koed med noen smådeler jeg trenger til motoren kommer. har snakket med autotrim og det er ikke lenge til den er ferdig nå. har derfor et håp om og hente den til helgen
BMW-Coupe Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Håper du får testet litt da, før vintern komme for fullt Hvor mange laken er motor budsjettet ditt oppe i nå da? hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå