jon///M Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 har passert 70k i motor bygg, dette er da uten kjøpet av motor sef. atpåtill kommer data sprut, karbon insug og rustfri eksos. hehe men da håper jeg på ca 410hk i motor. uten turbo! var forøvrig på bmwccn treff for noen uker siden. der var det en e34 med m30b35 med samme oppsett som min, den hadde også s38 spjeldene på m30 toppen. den var bremset til 270hk og 410nm på bakhjula ifølge eier. den var også bygget av autotrim
jon///M Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 Såpass! Hvor mye slag blir det for å få 4 liter da? Hvor kommer den veiva fra?Husk på at du må ha penger til å få skilter på grymvagna også da Hilsen Trond slaglengden økes med 8mm pr sylinder + borringa da!
BMW-Coupe Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 har passert 70k i motor bygg, dette er da uten kjøpet av motor sef. atpåtill kommer data sprut, karbon insug og rustfri eksos. hehe men da håper jeg på ca 410hk i motor. uten turbo!var forøvrig på bmwccn treff for noen uker siden. der var det en e34 med m30b35 med samme oppsett som min, den hadde også s38 spjeldene på m30 toppen. den var bremset til 270hk og 410nm på bakhjula ifølge eier. den var også bygget av autotrim Det hørtes jo veldig bra ut da! Gleder meg til å kanskje se en video av denne bilen etterhvert Kommer til å bli et morsomt leketøy dette. Leste at du skulle lakere til våren? Hvilken farge har du tenkt?
jon///M Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 det blir samme farge. en grunn er at jeg liker hvit bil med sorte detaljer så lenge den er strøken. den andre grunnen er at orginal m5 som er alpinahvit er veldig sjeldent. vurderer også og skaffe meg acs vingen med karbonflapp. tror dette hadde blitt pent på denne. (hvis jeg skaffer den så skal jeg sef ha en extra bakluke slik at jeg enkelt kan sette den til org stand)
JonEldaR Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 tøfft prosjekt dette blir litt fristet til å trimme litt selv når jeg leser dette, må bare få i orden motor først hvor skaffer du carbon innsug?
jon///M Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 R Andersen her på forumet skaffer. tror han tok 9900kr for innsug til 3.6 og 10900kr til 3.8 men da må du også ha datasprut. ev et piggybacksprut som alpha N. da lmm må fjernes
///MPower Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 blir gromt dette her, blir sikkert syk respons, det er rått med sugemotor med såpass hk. hvorfor forskjell i pris på 3,6 kontra 3,8 karboninnsug. de har jo samme innsug org.
jon///M Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 ifølge R Andersen så har 3.6 48mm trakter mens 3.8 har 50mm. han var ikke sikker på om di ville passe overens. jeg har heller ikke sjekket noe mere en det enda.
Armanic Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Utrolig rått Jon-Steinar! Du skal ikke se langt ifra at jeg må stikke opp en tur til deg :- ) Faren til dama bor i steinkjer Så, du må bare si ifra når du skal gjøre noe stort med bilen, så kanskje du trenger en hjelpende hånd?
jon///M Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 takktakk er ikke stort jeg får jort om dagene nå. men det blir vell nok og gjøre når motoren kommer. er bare og stikke innom om du skulle være i nerområde. men det er desverre ikke mye og se på enda
Armanic Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Da venter vi litt da vetdu :- ) så kommer jeg med E34'en ;D Fått gjort litt på den jeg og, men det er desverre ikke mye. Men det kommer seg:D
///christian Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Da venter vi litt da vetdu :- ) så kommer jeg med E34'en ;D Fått gjort litt på den jeg og, men det er desverre ikke mye. Men det kommer seg:D Må hente meg i samme slengen og da
ReiRud Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 har passert 70k i motor bygg, dette er da uten kjøpet av motor sef. atpåtill kommer data sprut, karbon insug og rustfri eksos. hehe men da håper jeg på ca 410hk i motor. uten turbo!var forøvrig på bmwccn treff for noen uker siden. der var det en e34 med m30b35 med samme oppsett som min, den hadde også s38 spjeldene på m30 toppen. den var bremset til 270hk og 410nm på bakhjula ifølge eier. den var også bygget av autotrim Den du sikter til her er vel en burgunder-rød en med k-sport understell og bremser?
jon///M Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 stemmer bra det ja kjenner du til den??
jon///M Skrevet September 25, 2009 Forfatter Skrevet September 25, 2009 da har jeg vert innom autotrim en tur. ting har gådt litt tregt der menb jeg fikk da en god forklaring på hvorfor. men pål holder på med bunndelen nå. og tore skulle ta toppen i helga, så di mente jeg måtte ringe neste uke så skulle det ikke vere mange dagene før jeg kunne hente den trodde tore. så jeg har enda håp om oppstart før snøen kommer:) håper også e46en blir solgt snart. isåfall blir det lakkering snart også ser også etter kw v2 om dagen til den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå