Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt uppdates:

har fått en pakke med no småsnacks fra koed

mest småting som jeg trenger til oppstart.

oss8nb3vofjj1q59yzap.jpg

har også kjøpt olje trykksmåler som skal inn, vet bare ikke hvor jeg skal plassere den enda..

sideskjørt, framskjermer og bakfanger er også montert på bilen nå.

venter egentli bare på og hente motoren.

• Svar 394
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

1/2 år på å trimme en motor.... Blir sikkert dritbra dette, du har iallefall brukt mye kroner på den!

Men jeg kommer aldri til å nærme meg d firmaet med min motor iallefall! Hadde kommet til å hentet den og fått noen andre til å ta den, hele sommeren gikk jo fra deg jo! KJIPT!

Har snakket med Helge Vik ang min, men da med tanke på turbo /kompressor bygge. Blir nok turbo billigere og som deg måtte jeg jo lagd fester og rørgater til presse, er trangt som d er. Har og lyst å trimme, men blir som sagt turbo denne gangen og.

Spennende å høre åssen denne blir og ikke minst åssen registret ditt blir!! Blir garantert HEFTIG lyd!

Skrevet

vurderte turbo eller kompressor jeg og. men jeg fant ut at jeg villa ha en bil jeg slapp og bygge om hver gang jeg skulle på eu, smat at jeg ville ha en mer driftsikker bil, har planer om tysklandstur med den etter hvert :)

så jeg har planer om og bygge meg en banebil istede etterhvert med noe gromt i

ja jeg håper på at det blir bra, og ikke mins lyden :whoa: 4liter, karbon innsug og eisenmann tror jeg blir en rå kombinasjon!

Skrevet

Autotrim er gode gutter det.. Gikk 2.5 mnd ca på min motor..

Å lete opp stempeler og deler liker de ikke.. Og så lenge man ikke har bestemt seg for en pris på bygget når motoren er innlevert er den neppe prioritert heller.. Har du alt klart og tilrettelagt går det fort.. Min motor tok de litt nå og da siden det var spons og jeg ikke hadde det travelt.. Ingen motor byggere tar ting fort når kunden ikke vet 100% hva han vil ha.. Skulle du bare overhalt så hadde den trolig vært ferdi for lenge siden..

Skrevet

er nok ikke bare dere som gleder dere :headbang:

Autotrim er gode gutter det.. Gikk 2.5 mnd ca på min motor..

Å lete opp stempeler og deler liker de ikke.. Og så lenge man ikke har bestemt seg for en pris på bygget når motoren er innlevert er den neppe prioritert heller.. Har du alt klart og tilrettelagt går det fort.. Min motor tok de litt nå og da siden det var spons og jeg ikke hadde det travelt.. Ingen motor byggere tar ting fort når kunden ikke vet 100% hva han vil ha.. Skulle du bare overhalt så hadde den trolig vært ferdi for lenge siden..

joda, men den sto jo også urørt i et år etter jeg leverte den inn.

men nå er den ivertfall færdig snart. og autotrim er flinke gutter. men som jeg vet har pål sluttet nå. så da har tore altfor mye og gjøre, dette er en av grunnene til at det har vert forsinkelser i den siste tiden.

Skrevet

Bygde meg turbo motor for 2 år siden i min E28, og ny runde med større turbo og mer hk i fjor.

Har vært 4 ganger i nord norge 200 mil hver tur, vært i tr heim , masse små kjøring og Europa ferie i år var så langt som Firenze:-)

Så går ann med turbo og d hehe:-)

Men skal være så ærlig å si at helt problemfritt har det ikke vært:-)

Men håper denne lever opp til forventningene!!! Og det gjør den nok!

Håper å få høre lyden av den i sommer!!

Skrevet

så lenge planen går som den skal slik at det blir skilt til sommeren så er planen og få med seg noen treff med den till sommeren ivertfall. bla bmw dagene på våler. så lyden skal nok få høres jah :twisted:

Skrevet

jeg er selfølgelig fortsatt interisert i karbon innsug. det skal på denne bilen! har bare en del annet som bør gjøres først. så jeg håper du ikke slutter og ta inn helt enda :)

Skrevet

da har jeg vert på post kontoret og hentet orginale m5 aerodynamic speil til bilen. kommer vel bilder i løpet av kvelden tenker jeg, skal også prøve og få med noen av eisenmann eksosen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...