ReiRud Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 stemmer bra det ja kjenner du til den?? kjenner til den ja, er bra oppbygd av seriøse folk
jon///M Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2009 ok ser ut til at det ligger an til og hente motoren til helga har også i den anledning hatt hjelp av ole (olelink) til og rydde i garasjen (det trengtes!) så nå tror jeg at jeg er klar til og begynne og montere om di bare blir færdige med motoren
jon///M Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2009 da har jeg hentet hjem elefanten min og resten av motordelene. mangler motoren enda. men jeg har fått klarsignal om og komme og hente den lørdagen. har også bursdag på lørdag så dette bli tidenes gave til meg selv (dyreste også kanskje :whoa: ) skal se om det blir tatt noen bilder i kveld mens jeg klargjør garasjen til motoren kommer. må si jeg føler meg som en liten unge på julaften nå
Torbjørn E39 Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Tøft, får se om d blir en liten kjøretur på søndan for å titte hur d går
jon///M Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2009 jepp, går alt som jeg vil det til så blir det prøveskilt om mandagen/tirsdagen
jon///M Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2009 Tøft, får se om d blir en liten kjøretur på søndan for å titte hur d går send på en melding først så skal jeg sette på kaffen
Olelink Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Tøft, får se om d blir en liten kjøretur på søndan for å titte hur d går send på en melding først så skal jeg sette på kaffen Kaffen skal stå på hele helgen den Jon, ellers kommer jeg ikke
jon///M Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 en uppdate: motoren henger nå i garasjen, har montert nesten alt og er snart klar for og senke motoren ned i karossen har tatt mange bilder og di vil komme etterhvert, men får bli færdig med bilen først. skal også få tatt en liten filmsnutt av oppstarten
Torbjørn E39 Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Tøffe greier Venter spent på bilder, blir vel tur til deg snart da får å se og høre på herligheten!
jon///M Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 jeg og ole jobber for og få start i natt, hehe. blir morsomt for han som bor over garasjen når jeg fyrer opp uten eksos anlegg i natt. hehe. blir snart servering av pizza i garasjen nå. hehe
jon///M Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 takktakk. nå er det rydding av garasjen som pågår for og trille inn karossen. ting tar litt tid pga at vi rengjør alle delene skikkelig. ole har også polert varmeskjolde mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå