Torbjørn E39 Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Fri resten av uka du eller Jon?? 3 dagers sykemelding. M5 virus er farlig smittsomt har jeg hørt i disse dager....
jon///M Skrevet November 3, 2009 Forfatter Skrevet November 3, 2009 Fri resten av uka du eller Jon?? 3 dagers sykemelding. M5 virus er farlig smittsomt har jeg hørt i disse dager.... hehe. nei hadde nok bare fri i dag og i går. tok meg fri for og få igang m5en. og nå går den som en kule!
Torbjørn E39 Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 hehe. nei hadde nok bare fri i dag og i går. tok meg fri for og få igang m5en. og nå går den som en kule! Så bra at d funker som d skal Får se da om det ikke blir en aldri så liten tur til Verdaln da Men trur ikke jeg får det til før på lørdag/søndag. Og på søndag er jeg sikkert halv-skjeiv etter party på lørdan, kanskje søndag kveld. Gleder meg til å se og høre illsint m5
mossel Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Fri resten av uka du eller Jon?? 3 dagers sykemelding. M5 virus er farlig smittsomt har jeg hørt i disse dager.... hehe. nei hadde nok bare fri i dag og i går. tok meg fri for og få igang m5en. og nå går den som en kule! Vær forsiktig på veien i disse dager da, så det ikke skjer noe gæli når du har venta så lenge på motoren! PS. Jeg vil gjerne se bilder av motoren og bilen!
Olelink Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Det kommer litt sent fra in side men: Ladie and gentlemen, we are alive in 3, 2, 1 Steike så godt det var å høre den starte etter maaaange timer med litt for mye red bull og altfor lite søvn. Vi har nå etter innkjørings innstruks foretatt oljeskift nr to, remontert litt mer plastikk, nye lyspærer og er klare for noen nye mil
jon///M Skrevet November 3, 2009 Forfatter Skrevet November 3, 2009 da har bilen blitt parkert for kvelden. men jeg fikk da kjøre nesten 20mil i dag. og alt har gådt problemfritt. veldig fornøyd nå, men neste på lista over what to do, blir nytt understell. det var noen foringer som var ganske dårlige. så det som skal bli jort er, skifte alle foringer i understell til powerflex, kw v2, nye skiver, klosser og stålomspunnede brems slanger rundt om, nye hjul lager, nye caliptre forran, nye tårnlager, nye opphengskuler +++ skal komme med bilder i morgen
Torbjørn E39 Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Høres bra ut det der Jon. Ser frem til bilder og live litt senere...
jon///M Skrevet November 4, 2009 Forfatter Skrevet November 4, 2009 noen bilder av di siste dagenes jobb: før henting av motoren, bilen og elefanten står klar til jobb litt deler, ikke den største garasjen og jobbe i, men grei nok ole kom ikledd riktig genser mer deler enda mer deler mer deler pansret på e34 er stort altså! bilen skal trilles ut for og få plass til motoren bilen vel ute hengeren med motoren inne i garasjen, skal til og løfte den av hengeren motoren løftes av motoren er løftet av hengeren, og 1stk glad eier så var den pakket ut av plastikken, en kolega kom for og være nysjerri og linselus motoren her har jeg begynt og rense deler som skal på. ting skal jo se orntlig ut! ole drar en liten trall mens jeg spiller opp med kjølekannalen pakkninger og deler legges ut for oversiktelig montering vannpumpen her har vi smått begynt noe montering på motoren noe montering påbegynt tittei motoren er klar til og senkes ned, pga at vi kun er 2 og det er en liten bakke inn til garasjen så måtte vi være kreativ og trekke inn bilen med en talje som vi boltet i gulvet bilen trekkes inn motoren skal senkes ned
E30_Dale Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Vil ha film av über S38 sugisen nå! S...N SÅ RÅTT!
jon///M Skrevet November 4, 2009 Forfatter Skrevet November 4, 2009 en kamerat filmet 2 filmer av oppstarten, skal legge di ut så fort jeg får di.
jon///M Skrevet November 4, 2009 Forfatter Skrevet November 4, 2009 aaah. hehe ja den går bra men understellet er ikke helt bra så jeg skal bruke vinteren til og fikse det. ellers så håper jeg at jeg får ut det siste som bor i motoren når jeg får montert datasprut, men før det kan monteres så må jeg få skilter på vogna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå