jon///M Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 stemmer det, var ute og prøvekjørte. nå i helgen er jeg på stjørdal med den
bmwkizn Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 stemmer det, var ute og prøvekjørte. nå i helgen er jeg på stjørdal med den Ok. da må jeg stoppe å se på den hvis jeg ser deg står noen plass
JonEldaR Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 hissig maskineri bli heilt rått me eisenmann og carbon innsug
jon///M Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 takktakk, joda, blir morro d. gleder meg mest til orntlig understell og datasprut. tror den blir hemmet en del ved og kjøre med org 3,6 tenning
JonEldaR Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 når du er ferdig med alt dette så blir det nok helt rått ja sykt lyst til å bygge 4liter selv.. men har allerede brukt så mye penger på overhaling
jon///M Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 håper dette oppsette vil fungere bra ja. håper også på og fa tatt den med på noen treff til sommeren.
Olelink Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 stemmer det, var ute og prøvekjørte. Ikke bare du som prøvekjørte, hint hint Denne bilen har absolutt potensiale, de to tingene som slo meg når vi kjørte med den og da jeg fikk prøve den var at den selv med fire personer i bilen dro godt (merkes godt om man putter fire personer i min M3). Det andre er at den foreløpig har litt dårlig drag under 4000 og ett litt vanskelig dårligbunndrag (altså den er litt lett å kvele). Men aaaah så deilig drag når man passerte 4000. Ser for meg at draget under 4000 samt bunndraget vil forbedre seg mye når den blir stilt riktig. Og datasprut på denne (les: enda mer hk) ser jeg frem til Over 4000 rpm er den hissig og turtallsperra kommer fort !
MMTuning Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Carbon innsug er det noe å få kjøpt ferdig? Eller skal du lage custom?
jon///M Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 r andersen her inne selger færdig laget, usikker på hvor god passform dn har da.
jon///M Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 jaja, kom hjem fra en helg hjem til mine foreldre isted. første som møtte meg var at garasjeporten min var revet opp!!! heldigvis kjørte jeg nettopp m5en så di ikke hadde tatt den. men jeg har fortsatt en del ting som ligger der. men jeg kan heldivis se at ingenting er borte, men forsatt veldig ubehagelig. denne plassen leier jeg forøvrig, og jeg har nettopp fått godkjent huslån så nå blir det flytting om veldig kort tid!!!
JonEldaR Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 jaja, kom hjem fra en helg hjem til mine foreldre isted. første som møtte meg var at garasjeporten min var revet opp!!! heldigvis kjørte jeg nettopp m5en så di ikke hadde tatt den. men jeg har fortsatt en del ting som ligger der. men jeg kan heldivis se at ingenting er borte, men forsatt veldig ubehagelig. denne plassen leier jeg forøvrig, og jeg har nettopp fått godkjent huslån så nå blir det flytting om veldig kort tid!!! det hørtes skummelt ut da er det nok tydeligvis noen som vet om denne bilen står.. siden det ikke mangler noe der, så var de nok ute etter selve bilen ja. tror du ska være veldig forsiktig med hvor du parkerer den stå klar med hagla neste gang
Torbjørn E39 Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Vi snakket så vidt om dette på fredag, jeg og Jon, skummelt det der. Burde finne alternativ lagringsplass så fort som f...
jon///M Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 må vurdere om jeg skal ordne noe med ei ladd hagle står og sikter på porten slik at hvist man ikke åpner på en spesiell måte så blir man skutt! har ingenting til overs for tyver og jeg er ærligtalt ikke redd for og skyte hvist noen bryter seg inn hos meg, tar den straffen jeg må jeg så lenge jeg får tatt en jævel!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå