Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 394
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ok, nå kan det hende at min detter ned litt til bare den blir brukt litt. den står også på det stiveste nå, skal ha prøveskilt på bilen i helgen og er spent på om den blir for stiv nå.. forran kan jeg jo justere bare ved og åpne pansret men bak må jeg ut med demperen for og justere..

Skrevet

jepp, jeg har fk kønigsport, justerbar i høyde og rebound på demperene. har prøvd og jynge litt på bilen og den virker ivertfall stokk stiv! :P

Skrevet

Okey. Jeg ble vertfall godt fornøyd med mitt. Sitter som støpt på veien i svinger :D Men nå er det de 17" ballong dekkene som jynger litt i svingene:P

Skrevet

hehe, jeg må skaffe meg noen andre felger jeg også, vurderer og skaffe hartge hjul fra felgen-man.de i 17 eller 18" i kanskje 8,5" forran og 10,5" bak :P

• 2 weeks later...
Skrevet

da jeg sitter med tanker om og bygge en mer bane rigget bil en den her så sitter jeg med tanker om jeg skal selge m5'en.. så om noen er interisert og vil gjerne ha info så send meg gjerne en pm.

ps: bilen MÅ ikke selges så om jeg bestemmer meg for salg så går den ikke til gji bort pris selv om jeg kommer til og tape stort på dette

Skrevet
Hvilken pris har du i tankene ?

jeg er veeldig usikker på om jeg vil selge enda, men kommer det inn bud over 115000 så kan jeg vurdere det.

skal ikke selge de orginale felgene du har bake på bilen da?

jeg har komplett rundt om, og nei desverre, di blir nok aldri solgt så lenge jeg er eier av bilen. planen var og bruke di på bilen, men ettersom jeg må ha spacer forran nå etter jeg monterte coilovers'n så blir di nok degradert til bane felger.

Skrevet

WHAT ?? :stupid:

Selge nå etter så my jobb fra din (og vår) side ](*,)

Skulle nå beholdt den til den ble ferdig med skilt så du fikk litt glede av den før du selger den, du (og delvis vi) har nå lagt såpass med arbeid i den at det er nå synd om du må selge allerede nå ;)

Skrevet

du kommer garantert til å angre om du selger nå... før du i det hele tatt har fått brukt bilen! snakker av erfaring, da jeg angrer på at jeg solgte begge e34 m5'ene jeg har hatt! begynner å bli sjeldent med originale e34 m5'er! ta vare på den, så har du en bil som øker i verdi!

Skrevet

jeg satte meg i bilen i garasjen i går kveld, og jeg kjente at det vil bli tungt og selge denne ja!

jeg vil jo ikke selge, men mye vil ha mer. men jeg bygger uansett videre på den til det evnt kommer et bud jeg føler er bra nok. nå driver jeg foresten og leter etter nye felger da di orginale felgene ikke passer uten spacer forran, derfor har jeg vert i kontakt me claus på felgen-garage i tyskland og om kontoen min vil det så kan det hende han bygger hartge felger på mål i 18" til meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...