jon///M Skrevet September 1, 2010 Forfatter Skrevet September 1, 2010 altså det vil bli noe som dette: bare enda mer kant selvsakt.
Torbjørn E39 Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 altså det vil bli noe som dette: bare enda mer kant selvsakt. Übergromt
Kristian Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 det blir grisefint! driver å tenker litt på hartge felger fra claus til e28'n jeg å... men jeg trur virkelig du burde få på datasprut for å få optimalisert motoren din etter en sånn ombygging!
Olelink Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 jeg satte meg i bilen i garasjen i går kveld, og jeg kjente at det vil bli tungt og selge denne ja! jeg vil jo ikke selge, men mye vil ha mer. men jeg bygger uansett videre på den til det evnt kommer et bud jeg føler er bra nok. nå driver jeg foresten og leter etter nye felger da di orginale felgene ikke passer uten spacer forran, derfor har jeg vert i kontakt me claus på felgen-garage i tyskland og om kontoen min vil det så kan det hende han bygger hartge felger på mål i 18" til meg I like verry much
jon///M Skrevet September 1, 2010 Forfatter Skrevet September 1, 2010 det blir grisefint! driver å tenker litt på hartge felger fra claus til e28'n jeg å... men jeg trur virkelig du burde få på datasprut for å få optimalisert motoren din etter en sånn ombygging! jo det skal bli montert datasprut på bilen, men jeg vil vise den hoss biltilsynet først. den blir uansett ikke brukt noe uansett. men jeg kan ikke komme på bt med di felgene jeg har nå uansett så derfor blir nok det kjøpt felger først. har igjenn og skifte noen foringer i bakstillingen og slikt så skal den være grei for visning men tror ikke jeg rekker det i år så skal få prøvd og gjort det tidlig neste år
jon///M Skrevet September 1, 2010 Forfatter Skrevet September 1, 2010 jeg satte meg i bilen i garasjen i går kveld, og jeg kjente at det vil bli tungt og selge denne ja! jeg vil jo ikke selge, men mye vil ha mer. men jeg bygger uansett videre på den til det evnt kommer et bud jeg føler er bra nok. nå driver jeg foresten og leter etter nye felger da di orginale felgene ikke passer uten spacer forran, derfor har jeg vert i kontakt me claus på felgen-garage i tyskland og om kontoen min vil det så kan det hende han bygger hartge felger på mål i 18" til meg I like verry much hehe
Olelink Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 jo det skal bli montert datasprut på bilen, men jeg vil vise den hoss biltilsynet først. btw, når jeg tenker på det, hvordan er det med avgassmåling på din årsmodell ? dette går jeg jo selv å gruver litt til på GT'n siden GT har samme krav som standard 3.0, men i utgangspunktet gir mer avgass enn en 3.0 pga den ekstra effekten som er hentet ut. blir jo mindre margin å gå på :S tenker da på hvordan det blir med din, du å har jo økt effekten og dermed går vel avgass mengden opp, spesielt siden den ikke er fin tunet ennå.
Olelink Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 jo det skal bli montert datasprut på bilen, men jeg vil vise den hoss biltilsynet først. btw, når jeg tenker på det, hvordan er det med avgassmåling på din årsmodell ? dette går jeg jo selv å gruver litt til på GT'n siden GT har samme krav som standard 3.0, men i utgangspunktet gir mer avgass enn en 3.0 pga den ekstra effekten som er hentet ut. blir jo mindre margin å gå på og vet flere har hatt litt problem med GT'ene sine her :S de har ofte måttet bytte lmm og div for å komme gjennom pga lav margin opp til maksverdi. tenker da på hvordan det blir med din, du å har jo økt effekten og dermed går vel avgass mengden opp, spesielt siden den ikke er fin tunet ennå.
jon///M Skrevet September 1, 2010 Forfatter Skrevet September 1, 2010 der er jeg usikker på hva som vil skje.. jeg har ikke annet og gjøre en og satse på at det vil gå.
Olelink Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 der er jeg usikker på hva som vil skje.. jeg har ikke annet og gjøre en og satse på at det vil gå. Der er vi jo to da
Kristian Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 jo det skal bli montert datasprut på bilen, men jeg vil vise den hoss biltilsynet først. btw, når jeg tenker på det, hvordan er det med avgassmåling på din årsmodell ? dette går jeg jo selv å gruver litt til på GT'n siden GT har samme krav som standard 3.0, men i utgangspunktet gir mer avgass enn en 3.0 pga den ekstra effekten som er hentet ut. blir jo mindre margin å gå på og vet flere har hatt litt problem med GT'ene sine her :S de har ofte måttet bytte lmm og div for å komme gjennom pga lav margin opp til maksverdi. tenker da på hvordan det blir med din, du å har jo økt effekten og dermed går vel avgass mengden opp, spesielt siden den ikke er fin tunet ennå. datasprut sier jeg bare men spørs hva biltilsynet sier på det da...
E36Cab1 Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Biltilsynet godtar IKKE datasprut,da må du ha syklustest(DYRT!!). Tror ikke det blir noen fare for feil avgass med org ecu og motorkomponenter(dyser,lmm,btr osv..) så lenge kompresjonen er den samme eller høyere eventuelt,da vil hc og co ikke øke.
jon///M Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Biltilsynet godtar IKKE datasprut,da må du ha syklustest(DYRT!!).Tror ikke det blir noen fare for feil avgass med org ecu og motorkomponenter(dyser,lmm,btr osv..) så lenge kompresjonen er den samme eller høyere eventuelt,da vil hc og co ikke øke. var dette jeg også tenkte, den skal ha høyere kompresjon en orginalt så jeg satser på at det vil gå. om ikke så får jeg bare tenke på en annen måte og gjøre dette på
jon///M Skrevet September 13, 2010 Forfatter Skrevet September 13, 2010 Da har jeg bestilt noe gromt til bilen uppdate og bilde kommer så fort delen er kommet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå