jon///M Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Skrevet Februar 25, 2011 hmm.. nei.. fikk ikke noe anbefaling av det jeg. men kan det ha noe med at du har 3,8 og jeg har 3,6 orginalt?
JonEldaR Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 hmm.. nei.. fikk ikke noe anbefaling av det jeg. men kan det ha noe med at du har 3,8 og jeg har 3,6 orginalt? det kan godt være at det er grunnen ja, gikk ut fra at alt ble likt dersom jeg byttet alt inni der til deler fra 3,6litern vertfall.. derfor jeg regnet med at det gikk med orginalt utløserlager. Blir nok til at jeg må ned med gearkasse vertfall må være noe annet som gjør at det er 5mm mer klaring inni der på 3,8 enn 3,6 da.. lurer på hva det kan være..
Hopen Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Den sachs racing trykkplaten koed har til m5 3.6, er det 765 trykkplata eller er det en annen? ser ikke noe om at det står 765 noe sted..
jon///M Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Skrevet Februar 25, 2011 ok. jeg ble usikker selv. kjøpte nytt utløser lager også ja men fikk som sakt ingen anbefaling.. skal sende en mail til geir på koed og høre om hva han mener.. hvilken locktite bruke du ved montering av svinghjulet?
jon///M Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Skrevet Februar 25, 2011 Den sachs racing trykkplaten koed har til m5 3.6, er det 765 trykkplata eller er det en annen?ser ikke noe om at det står 765 noe sted.. ja det er 765, det var ivertfall den jeg bestilte og jeg fikk 765. sjekket nettop pris forskjellen mellom koed og ppf på den delen, og ppf var en del dyrere. (jeg har vel og merke rabatt hos koed da..)
jon///M Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Skrevet Februar 25, 2011 digge deler det der åja altid morro når det kommer nye deler. er jo som et barn på julaften
JonEldaR Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 ok. jeg ble usikker selv. kjøpte nytt utløser lager også ja men fikk som sakt ingen anbefaling.. skal sende en mail til geir på koed og høre om hva han mener..hvilken locktite bruke du ved montering av svinghjulet? er usikker på hvilken locktite jeg brukte, men tror det var en liten hvit/gjenomsiktig flaske. Bruker akkurat samme oppsettet som meg du, samme svinghjul, clutch og trykkplate. Fungerer meget godt sammen denne pakken synes jeg.. god clutch til hverdagslig bruk som tåler mye
jon///M Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Skrevet Februar 25, 2011 ok. får se om di har noe jeg kan bruke på wuerth ja jeg ville ha noe annet en det orginale jeg hadde. det sluret jo om jeg ga full gass. trolig noe mer nm i motoren nå en orginalt
JonEldaR Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 ok. får se om di har noe jeg kan bruke på wuerth ja jeg ville ha noe annet en det orginale jeg hadde. det sluret jo om jeg ga full gass. trolig noe mer nm i motoren nå en orginalt er ikke dumt det settet der nei wurth har garantert noe bra locktite du kan bruke blir arti å se hvordan den går den bilen din når den er klar ja
jon///M Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Skrevet Februar 25, 2011 kan nok hende det blir molde tur i sommer på mapping av datasprut også om jeg får svar av en jeg kontaktet der nede
Hopen Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Hvordan ble motoren da? går det mye bredre en orginalt? Har selv en 3.8 som er stroket til 4,1L med smidde høykomp je stempe, porta topp og kvasskammer som jeg skal få startet opp om 3-4uker skal bruke orginal motorstyring jeg da, men skal på es-tuning i trondheim å få mappet den. De regnet med at jeg ville få ca 400hk i motoren etter mapping..
jon///M Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Skrevet Februar 25, 2011 nå har ikke jeg prøvd en org m5 3,6 eller 3,8. men har hatt meg med noen som har prøvd begge deler, og di mente den gjikk nokså mye bedre enn en org 3,8. selv om at jeg kjørte med org 3,6 el nett og dyser. men er ivrig etter og få tatt ut potensialet i motoren så det blir datasprut og carbon innsug nå. ser også ut som om jeg må bytte til en større bensinpumpe og større dyser. tror ikke du blir skuffet over oppsettet ditt nei. men skal du få es til og lage en chip til din motorstyring da? skal du på noe treff i sommer? vært morsomt og se hvordan din blir og ikke minst går
Kristian Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 kan nok hende det blir molde tur i sommer på mapping av datasprut også om jeg får svar av en jeg kontaktet der nede hvem skal du til? solberg?
jon///M Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 kan nok hende det blir molde tur i sommer på mapping av datasprut også om jeg får svar av en jeg kontaktet der nede hvem skal du til? solberg? har sendt Hr Solberg en mail ja, om pristilbud på sprut og slikt, så det kan hende det blir en tur dit i sommer ja. har du noe erfaring med han?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå