Hopen Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Skal du sette 3.8 motor-elnett på 3.6 motoren da? Pluggene mellom bil og motor er forskjellige på 3.6 og 3.8, jag har nå byttet over fra 3.6 til 3.8 elnett i bilen min for å få det til å passe med 3.8 motoren
jon///M Skrevet April 23, 2011 Forfatter Skrevet April 23, 2011 det var jeg ikke klar over, men da blir det vel at jeg bygger over 3,8 nettet til og passe på 3,6 motoren. skal uansett ha 3,8 toppdekslet på motoren etterhvert uansett pga at jeg vil ha single coiler når sprutet kommer på
jon///M Skrevet April 23, 2011 Forfatter Skrevet April 23, 2011 et par dårlige bilder av den skittne nyinnkjøpte redskapen.
Kristian Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 hvordan er denne rustmessig da? blir det hellakkering nå da?
jon///M Skrevet April 23, 2011 Forfatter Skrevet April 23, 2011 den virker så langt veldig bra mtp rust. det blir vel sikkert hel lakkering etterhvert. men først og fremst må jeg få den teknisk bra og eu godkjent. så blir nok sprut montert og mappet, frontfangeren har fått er litt ødelakt etter at tidligere eier lastet den av en bilfrakter etter motorhavari, ellers så har han byttet ut panser pga bulker, dette er selvsakt smalpanser, mens grillen er bredpanser, så jeg er på utkikk etter et brukt bred panser som er i bra stand og som ikke ligger altfor langt unna trøndelag. (er litt lei av og kjøre langt for og skaffe deler nå!)
Kristian Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 eller du kan selge den hvite til meg, sånn som den står nå?
jon///M Skrevet April 23, 2011 Forfatter Skrevet April 23, 2011 hehe, desverre. er en go del jeg skal ha fra den, motor, gir, diff, coilovers, div karroseri deler, lykter, forstilling, eksos +++.
M|Fjeld Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Du kan selge den hvite til meg når du har ribba karosseriet for det du skal ha
jon///M Skrevet April 23, 2011 Forfatter Skrevet April 23, 2011 det blir jo kunn et helt tomt karroseri igjenn da. men om du vil ha det så skal du få kjøpe det det lønner seg mer for meg og selge unna alt av deler en og selge karroseriet med masse deler på.
Torbjørn E39 Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Steike Jon, denne M5'n var det denne jeg fant tilsalgs? Vi luftet lett rundt akkurat dette, så gjør du f... meg det hehe! Knallbra løsning Jon! Kaffen klar snart da skjønner jeg i garasjen?
jon///M Skrevet April 26, 2011 Forfatter Skrevet April 26, 2011 M|Fjeld: det har ikke skjedd så mye enda. venter på verksted lokale enda. men så fort det er i orden så starter jeg nedplukking og motorbytte torbjørn: hehe, måtte da bare slå til. kaffen står altid klar når det er garasje tid
Torbjørn E39 Skrevet April 26, 2011 Skrevet April 26, 2011 M|Fjeld: det har ikke skjedd så mye enda. venter på verksted lokale enda. men så fort det er i orden så starter jeg nedplukking og motorbyttetorbjørn: hehe, måtte da bare slå til. kaffen står altid klar når det er garasje tid Til helga da sikkert Skal jeg hekte med digital kameraet eller husker du ditt Vi må jo dokumentere og forevige...
jon///M Skrevet April 26, 2011 Forfatter Skrevet April 26, 2011 kameraet står altid lett tilgjengelig her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå