Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 394
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

da har jeg og torbjørn begynt demontering i motor rommet på den lilla, begynner strax demontering av den hvite også :)

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Noe som skjer?

Jeg har fått montert wallbro bensinpumpa nå. det var veldig enkelt egentlig :P

Blir så jeg og går for datasprut av typen Electromotive Tec GT og 500cc dyser.

• 1 month later...
Skrevet

joda, det går ganske treigt egentli. har ikke hatt mye tid og ork til bilen i den siste tiden da jeg har holdt på med oppussing og vært syk den siste tiden. men bilen starter og går og den går no helt jævlig virker det som, men bremsene er desverre skeive så nye er bestilt fra koed og skal vel komme snart. planen nå er og få den tekninsk bra og eugodkjent så skal jeg forhåpentlivis få sendt den på rustsveising og hel lakkering i vinter.

ettersom motoren sto i den hvite hadde den 3,6 styring orginalt. men ettersom den nye bilen var en 3,8 så har jeg bygd om styringen på motoren fra 3,6 med enkel coil og fordeler til 3,8 styring med individuelle coiler. jeg har derfor en del 3,6 deler og selge om det er interesse for sånt! blant annet nesten nytt fordeler sett med pluggkabler osv, innsug, lmm, kanskje spjeldrekke.. må nesten se an det først.. skal bygge turbo motor av den andre s38en jeg har liggende så jeg vet ikke om jeg skal bruke enkel spjeld eller rekka til dette enda.., 3,8 svinghjul osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...