Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 394
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

joa, prøver og jøre ting skikkelig når det først er plass nedi rommet. 1spm: er noe gult stoff som er smurt på i motor rommet. finnes d noe stoff som kan fjerne dette. har vurdert om jeg skal lakke men om det finnes noe middel så kan dette prøves først.

Skrevet
joa, prøver og jøre ting skikkelig når det først er plass nedi rommet. 1spm: er noe gult stoff som er smurt på i motor rommet. finnes d noe stoff som kan fjerne dette. har vurdert om jeg skal lakke men om det finnes noe middel så kan dette prøves først.

Du kn jo prøve med tynner. Men da må du nok lakkere etterpå alikevel:) Ellers er det en boks som det står "Samba" på eller noe. (Husker ikke hele navnet. Vi bruker det veldig mye. Da pleier det meste å løsne.

Skrevet

nøyakti hva er det lampeolje jør? ser at det er noen som bruker slikt men ser for meg at den bare smører og jør område fett/oljette

Skrevet

er vel parafinet i lampeoljen som løser opp det meste, men jo det blir vel en fet overflate, men det fjerner du jo med citrus sprayen igjen da :)

Skrevet

ok. får skaffe litt lameolje og prøve, men det blir ikke før over helgen. for lørdag drar jeg til bergen og henter meg en e46

Skrevet
ok. får skaffe litt lameolje og prøve, men det blir ikke før over helgen. for lørdag drar jeg til bergen og henter meg en e46

jaha?, hva for en e46 :)

Skrevet

mj4865zcpzbnswgqqpci.jpg

s6m7qk376lafk90wz2fr.jpg

2f6i61wpzeon78i7qwfs.jpg

det som mangler av utstyr i mine øyne er xenon, el bakruter harmann kardon. men den har ikke rullet mer en 87000km heller da

Skrevet

Du vet väl att det är ROSTSKYDDET av VAX som du tvättar bort i motorutrymmet!!!!!! Desutom är bilen en tidig 1990 mod tillv 90-02-09.

Mvh tidigare ägare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...