Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ingen anelse på hva det koster. Gi meg et bud så skal jeg tenke på det :wink: Men det må være nok til at jeg går i pluss etter at jeg kjørt postkontoret fram og tilbake :wink:

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Flott! Gir lyd fra meg om det skal trengs! Driver og ser etter deksler i annen look enn de orginale sorte med striper. Kunne tenkt meg i carbon.

Skrevet
ja riktig.. må innsuget være fra 325, eller bare fra m50???

har hørt mye forskjellig...

men vis det kan være fra m50'n så har jeg innsug å gasspjeld

på hånda for 800,-

Jeg har et innsug fra m50b25 liggende..

Du kan få det for 500!

Tror jeg ga 600 selv for det...

Skrevet

justere LMM ? hva er vitser med det? og er det i det heiletatt mulig ? bensintrykk regulator fra 325 vil gi deg rett bensintrykk :)

Skrevet

Nei det er kanskje ikke det!? Tenkte mere på å få kontrollert at luft og bensintrykk er over ens, slik at jeg evt kan korrigere det.

Skrevet
justere LMM ? hva er vitser med det? og er det i det heiletatt mulig ? bensintrykk regulator fra 325 vil gi deg rett bensintrykk :)

Det er ikke mulig å justere på LMMen.

Kan jeg spørre hva som er forskjellen på BTR fra 325 og 328? Trodde begge hadde 3 barstrykk jeg

Skrevet

Det er ikke mulig å justere på LMMen.

Kan jeg spørre hva som er forskjellen på BTR fra 325 og 328? Trodde begge hadde 3 barstrykk jeg

Jeg uttrykte meg nok litt feil. Jeg mente ikke å juster lmm, men å kontrollere at forholdene mellom luftmengden og bensintrykket er riktig. Noe det sannsynligvis er. Mulig jeg venter med dette til jeg evt har skiftet kam og får løftet ventilene litt!;)

Jeg mener trykket på bensininnsprøytningen er på 3,5 bar på 328i, kontra 3,0 bar på 325i. Mulig jeg tar feil!?

Skrevet
Jeg har et innsug fra m50b25 liggende..

Du kan få det for 500!

Tror jeg ga 600 selv for det...

tar det jeg :D med spjeld?? eller kan jeg porte det gamle??

hvor i landet holer du til??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...