SirTommy Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Fy**** så forbanna jeg ble igår! Var nettopp ferdig hos en kiropraktor i fjordgata i Trheim og kommer ruslende mot bilen. Hadde dattera på 2 år i armene og plutselig ser jeg en aldeles grufull ting. Ei svær hvit stripe langs siden på bilen min! Omtrent hele høyresiden samt deler av panseret var blitt offer for blind vold Dattera lærte seg kjapt noen upassende gloser, og jeg må bare innse at bonusen min på forsikringa raser nedover. Såret er dypt og går helt inn til beinet enkelte steder. ARGH!!
zH- Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Utrolig surt :S Hater at folk ødelegger andres biler! Var det nøkkel-vold eller parkeringsvold?
carlhaakon Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 noen folk skulle hatt seg en lære penge når de gjør slik! hørt noe om mye skadene vil koste?
SirTommy Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Skrevet Mai 21, 2008 Nøkkelvold ja, iaf ser det slik ut. Har ikke fått noe pris på skadene enda, men dersom det blir veldig dyrt må jeg ta det på forsikring. Og da raser jeg ned fra 70% til 40%
ingard Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Helvetes dritt. Jeg sverger på livet mitt at jeg klikker gal på neste jævel som rører bilen min.. Samme, bare mindre alvorlig skjedde meg i Trondheim for en litne stund siden.
Hyggmaister Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Er det mulig.... Fatter ikke hva som feiler folk!!
knut_olestad Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Ikke så greit å være misunnelige tapere.. Skulle ripa opp dem litt, med piggtråd!
marararius Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Fy faen så surt ! Skjønner faen ikke hva som feiler folk, som får dem til å ødelegge andres ting sånn.. Hadde du bare sett hvem det var.. Var borti det samme når jeg hadde moped.. Noen som hadde skrapet inn "LOL" over hele den ene kåpa.. Fant aldri ut hvem!
SirTommy Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Skrevet Mai 21, 2008 Tar jeg det på forsikring så øker premien fra 7200 til ca 14000 i året. Enda ikke fått noe takst på skaden men ser ut til at Roar's Billakering kan ta en titt i neste uke. Men ettersom nesten hele siden + panseret er skada så blir det vel på forsikring regner jeg med.
///Mysild Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 surt! men, har du ikke hærverk forsikring på bilen din?
SirTommy Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Skrevet Mai 21, 2008 Det var akkurat det samma som gjalds der som full kasko sa dem. Så da blir det hipp som happ.
zH- Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 En ting jeg ikke skjønner er hvorfor det er bonustap på hærverk. Kan noen forklare meg hvorfor? (ser jo problemet med at noen kan missbruke det da. )
SirTommy Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Skrevet Mai 21, 2008 Sikkert for å hindre misbruk ja. Men når man opplever hærverk så føles det veldig urettferdig.
mrbatnes Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 kjipt.. har ikke noe annet å sei. fått tak i dem som gjorde det hadde de måtta lære seg å gå på nytt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå