325ixturbo Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 faan kor surt da tommy nettop handla bila og greier,, få opp nå bilder da, bila som va super strøken
Hulders Skrevet Juni 25, 2008 Skrevet Juni 25, 2008 At folk ikke kan holde seg borte fra andres eiendom!!
eriklepe Skrevet Juni 25, 2008 Skrevet Juni 25, 2008 surt dette ja! I går fant jeg to bulker på forskjermen på z4en. En jævel har vært borti-og selvsagt stukket av. Helsikken man kan bli så forbanna. Så bilen er på overnattingsbesøk hos lakkverkstedet inatt. 3 festblanketter rett i dass. Kan jo ikke holde bilen under oppsyn hele tiden heller.
Deep Dish Skrevet Juni 25, 2008 Skrevet Juni 25, 2008 surt dette ja! I går fant jeg to bulker på forskjermen på z4en. En jævel har vært borti-og selvsagt stukket av. Helsikken man kan bli så forbanna. Så bilen er på overnattingsbesøk hos lakkverkstedet inatt. 3 festblanketter rett i dass. Kan jo ikke holde bilen under oppsyn hele tiden heller. Fan så surt når sånt skjer... Jeg fikk en fin liten bulk i julegave i fjor, selvfølgelig ingen lapp på vinduet..! Men det jeg lurer på, går det ikke an å justere alarmen slik at den utløses når noen dunker borti bilen.? På en Honda Acciord jeg hadde, kunne jeg justere følsomheten på alarmen (med lyd/berøring) Da ville det iallefall blitt vanskeligere å stikke av uten at noen la merke til det.!
eriklepe Skrevet Juni 26, 2008 Skrevet Juni 26, 2008 det er nok mulig å justere følsomheten på bevegelsesdetektor, men jeg inbiller meg det blir mer til irritasjon med masse falske alarmer. Jeg har ihvertfall lært å ikke bruke "bestebilen" til: -shopping -treningsenter -parkering i bygater(spesielt i helger)
ChrZZ Skrevet Juni 26, 2008 Skrevet Juni 26, 2008 det er nok mulig å justere følsomheten på bevegelsesdetektor, men jeg inbiller meg det blir mer til irritasjon med masse falske alarmer.Jeg har ihvertfall lært å ikke bruke "bestebilen" til: -shopping -treningsenter -parkering i bygater(spesielt i helger) Er jo heller ikke akkurat slik at du har problemet med å bruke en annen bil nei Ikke alle som har den luksusen
Hulders Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Litt OT kanskje, men det ser ut til at det ikke bare er vi i Norge som sliter med at folk ikke kan holde seg borte fra bilene våre Dette er gjort mot en Audi - Tror jeg hadde kollapset om dette hadde skjedd mot meg. http://carscoop.blogspot.com/2008/06/jealous-vandals-destroy-brand-new-audi.html (vet ikke om dette er en repost her på forumet.., søkte, men fant ikke denne artikkelen. Den originale posten på DW er stengt i påvente av politietterforskning.)
Moose Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Når slike ting skjer går det da vel fint å bruke videregående skoler som har lakklinje. Må jo se det litt an, da. Jeg ville nok ikke levert en skikkelig grombil til noen veslevoksne 15-åringer. Da betaler en for lakk og kanskje litt til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå