Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo, det kommer sterk bensinlukt inni bimmeren, det er ikkje lekasje.

ka kan dette være og ka burde gjøres får å bukt med det? :roll:

Skrevet

Du kan få bensin lukt i kupen hvis filteret rett bak venstre forlykt er defekt, eller magnetventilen/slangene som hører til dette.

Skrevet
Du kan jo sjekke om du har litt bensinlekasje ved bensinpumpa?

Nei det har eg ikkje sjekka, det lekker vertfall ikkje ned på bakken.

Skrevet

Jeg har ved to tilfeller oppdaget løs og sprukken bensinslange inn til fuelrailen som sitter på dysene. Da renner bensin rett ned på blokka og lukta dras inn i kupè av vifta. Ikke direkte ufarlig heller med tanke på brann.

Skrevet

Kan være lurt og kjenne om lukten blir værre om du kjører med kupèvifta på. Er det like ille, så er sjangsen for at det er lekkasje i motorrom mindre.

Lukten kommer ifra lekkasje, garantert. om det er o-ringer på dyser eller slanger osv. gudane veit foreløpig

Skrevet
Jeg har ved to tilfeller oppdaget løs og sprukken bensinslange inn til fuelrailen som sitter på dysene. Da renner bensin rett ned på blokka og lukta dras inn i kupè av vifta. Ikke direkte ufarlig heller med tanke på brann.

Det har jeg også.. Så verdt å sjekke der

Skrevet

Det har jeg også.. Så verdt å sjekke der

jeg og:P

Lite tips er å la motorn gå litt først, når du da bøyer bensin slangene vil bensin pipple ut der lekasjen er pga. trykket.

• 8 months later...
Skrevet

Jeg hadde bensinlukt i min e34 en gang i tiden=) Å det var en lekasje som ikke vistes no godt, men det var den slangen som går langs med torpedoveggen og opp til innsuget, der var det bare en liten rift som det dampet bensin ut av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...