Yezz Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Ser i BT at GS-bildeler søker etter folk då dei skal starte opp avdeling i Bergen. Nokon som veit kor denne avdelinga vil ligge?
doG Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Interessant, det har jeg ikke fått med meg. Jeg fant ikke noen ledige stillinger på nettet, kunne vært morsomt å lest hva de søkte etter.
skhauge Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Håper de opner i Bergen. Så blir det kortere vei å reise å handle BMW deler til litt ok pris.
NiFtY Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 Ligger endel ledige stillinger på gs i bergen, ligger på hjemmesiden:) GS Bildeler avdeling Bergen søker Kundemottakere/Selgere Sommer/høst 2008 åpner vi ny avdeling i Bergen. I den forbindelse søker vi kundemottakere/selgere. Arbeidsoppgaver: * betjene kunder på telefon og i butikk Vi søker deg som: * liker å jobbe selvstendig * er strukturert og systematisk * har gode samarbeidsevner * bilmekanikere oppfordres til å søke * erfaring fra bildelesalg er en fordel * gode kjennskaper til BMW er en fordel Vi kan tilby godt og selvstendig arbeidsmiljø med erfarne medarbeidere, og GODE lønnsbetingelser. Nærmere opplysninger om stillingene fåes ved adm. dir. Jonny Skrivarhaug på tlf 712 66 777. Søknad med vedlagt CV sendes: GS Bildeler AS 6430 Bud Svarfrist 27. mai 2008 GS Bildeler avdeling Bergen søker Lageransvarlig Sommer/høst 2008 åpner vi ny avdeling i Bergen. I den forbindelse søker vi en ansvarlig medarbeider på lageret. Arbeidsoppgaver: * varer inn og ut av lager * pakking og utsending av varer Vi søker deg som: * liker å jobbe selvstendig * er strukturert og systematisk * har gode samarbeidsevner Vi kan tilby godt og selvstendig arbeidsmiljø med erfarne medarbeidere, og GODE lønnsbetingelser. Nærmere opplysninger om stillingene fåes ved adm. dir. Jonny Skrivarhaug på tlf 712 66 777. Søknad med vedlagt CV sendes: GS Bildeler AS 6430 Bud
Hyggmaister Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 Håper de opner i Bergen. Så blir det kortere vei å reise å handle BMW deler til litt ok pris. Måtte ha nye bremselysbryter til bilen min nylig. Sjekka GS (som i mine øyne er blitt svindyre etter bavaria kjøpte dem opp). De skulle ha 450 kr!! Gikk til bilextra på bryne som bestilte og hadde dem i butikken på det par dager, til den nette pris av 82,50 elns. "ok og ok" pris
-Roger- Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 Ser i BT at GS-bildeler søker etter folk då dei skal starte opp avdeling i Bergen. Nokon som veit kor denne avdelinga vil ligge? Har hørt at det blir på kokstad...
Yezz Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Skrevet Mai 27, 2008 Ser i BT at GS-bildeler søker etter folk då dei skal starte opp avdeling i Bergen. Nokon som veit kor denne avdelinga vil ligge? Har hørt at det blir på kokstad... Kokstad altså? Hmm..då kunne dei for min del berre spart seg..evig langt, til og med frå sentrum..
-Roger- Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 Sant nok! De kunne funnet en bedre plass iom at jæger ligger også på kokstad!
bård Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 Hva er galt med kokstad? 10 min fra sentrum, sjeldent større bilrekvisita butikker ligger midt i sentrum. Skal vel være glad en slipper å vente på posten for å få deler en har bestilt:) Og når Jæger også ligger der er det jo kjekt at man slipper å kjøre en tur til f.eks Sandviken eller Åsane for å sanke deler, denialt med alt på en plass vel..
-Roger- Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 Hva er galt med kokstad? 10 min fra sentrum, sjeldent større bilrekvisita butikker ligger midt i sentrum. Skal vel være glad en slipper å vente på posten for å få deler en har bestilt:)Og når Jæger også ligger der er det jo kjekt at man slipper å kjøre en tur til f.eks Sandviken eller Åsane for å sanke deler, denialt med alt på en plass vel.. Hva mener du med at når jæger også ligger der, så slipper man å kjøre til åsane eller sandviken? Hvis GS hadde lagt i åsane hadde man sluppet å kjøre til kokstad for å sanke deler!
kilronan Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 Håper de opner i Bergen. Så blir det kortere vei å reise å handle BMW deler til litt ok pris. Som noen har vært inne på; ettersom GS = Bavaria så er vel prisforskjellen mellom disse omtrent 0.
mhane Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 Ikke noe å rope hurra for dette. Prisene på GS er ikke det de en gang var. Har faktisk enkelte ganger fått rimeligere deler orginalt, men det er stort settt liten forskjell fra orginale priser. GS har utspilt sin rolle og lever kun videre på ryktet om rimelige deler. Er veldig skuffet over hvordan GS har utviklet seg, men det koster vel å åpne butikker rundt omkring.
Stonescream Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 de har vel kanskje enda opp som komplett. I begynnelsen veldig gode priser. Etter hvert mindre og mindre fokus på å være rimeligst i og med at de får kunder uansett, men med et stort lager i bakhånd. Skal du ha en ting, så får du det sikkert rimeligere andre steder, men lageret kan ingen slå de på. Alt av skruer, muttere, pakninger osv osv osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå