Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

12 av 15. Men som nevnt, så var det ett par feil. De har ikke funnet opp ABS, og E30 M3 kom i -86. Det var de jeg "bommet" på, og den med antall forhandlere.

Skrevet
Fikk 9 av 15, men hadde jeg tatt meg tid til å lese spørsmålene nøye så skulle jeg ha klart 11 (745 - tenkte på dagens modell... og e30 - glemte i farten at den først ble levert med 2,3 l). Overraskende mange x-drive som selges synes jeg.

E30 var vel ikke første 3-serie, var det vel? Ikke så mange e21 igjen akkurat, men den var vel uansett før e30 :wink:

Skrevet
Fikk 9 av 15, men hadde jeg tatt meg tid til å lese spørsmålene nøye så skulle jeg ha klart 11 (745 - tenkte på dagens modell... og e30 - glemte i farten at den først ble levert med 2,3 l). Overraskende mange x-drive som selges synes jeg.

E30 var vel ikke første 3-serie, var det vel? Ikke så mange e21 igjen akkurat, men den var vel uansett før e30 :wink:

Stemmer det. Men er usikker på om e21'n ble regnet som den første 3-serien?

Skrevet

Stemmer det. Men er usikker på om e21'n ble regnet som den første 3-serien?

Må da være det, ingen modeller før som het det samme, altså 3..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...