Gå til innhold

1987 BMW 325 2.7 .. Noen som kjenner til denne bilen?

cyanide
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva tenker du på da?

Han sa han hadde komp testet den og alt var bra.

alt understellet var bra. og det var litt rust på hjulbue.

Han sa han skulle ha 30 000

syns 30tusen hva mye penger for den da.. Kjenner du ingen på mo i rana eller tatt deg turen og sjekka den og prøvekjørt den, synes 30tusen hva alt for mye for den bilen. den vart solgt for langt mye mindre og lå te salgs for mindre.-..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, bor bare en time unna mo jeg, så skal vel ta meg turen på fredag, men alle dere fikk til å bli så skeptiske, så jeg kommer enten til å prute en del eller ikke kjøpe den...

Men hvis den er krute god å kjøre , og ikke er no feil der, og jeg får den komp testet, er 30 000 fortsatt mye da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var broren min som eide bilen før, er IKKE 230hk i den, knapt 200, bilen går ganske greit, er driffbrems fra 323 på den, er stort hull i sjåførstolen på den vanlige plassen, men dashn var jo HELT for jævlig, er veldig mye rust på bilen, broren min solgte den for 15000, er en ETA motor med 2.5 topp, som er litt porta, chip fra trimship, kvassere kam. det er alt som er gjort med motoren, Fk automotive 60/40 fjære, og kortere standardempere

vist du lurer på noe, ta kontakt med meg, han som eier den nå er VEEELDIG flink å overdrive.

har også endel bilder av den, så vist du vil kan jeg legge ut her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist mye om det som blir sakt her stemmer, så tror jeg 30 er i meste laget.

Men for all del, bilen er hvert det markedet er villig til å betale. Prisene på e30 overasker meg ikke lenger.

Angående motoren så hadde jeg vært meget skeptisk da det ga intrykk for den var kjørt mye hardt og på bane.

ETA motoren sperrer orginalt på ca 4300.

Så Sugtimmer en ETA med kam og chip og kjører den hardt, regner med den sperrer på 7200 nå.

Kjenner til flere som har havarert eta motorer med sugtrim. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...