Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, skal sette noe 20" eller 22" på en bmw x5.. noen som kan abefale noe spesielt bra av felger til den type bil? Den er svart metallic

Og hvilken dekk(dimensjoner) bør jeg ha på felgene..?

Håper på noen gode svar her:)

Skrevet

20" er vel nok? :P Bilen skal trossalt brukes..

Har også funnet ut at det er voldsomt som man må lide for skjønnheten her i området...

Skrevet

Tja.. 20" kan være nok det.. har noen svarte Zito 20" på hånden.. tror det kan bli bra.. Men de var ikke mer enn 8,5"...

Hvilke dekk anbefaler dere på 20" og 22"?

Skrevet

Men det er igrunn dekkdimensjoner jeg lurer på her? hvor brede bør de være? Og bør jeg ha smalere dekk fremme?

Skrevet
Men det er igrunn dekkdimensjoner jeg lurer på her? hvor brede bør de være? Og bør jeg ha smalere dekk fremme?

Skal ikke ha ulik rullemotstand på en 4wd da dette sliter på senterdifferensialen, pga ulik motstand foran og bak..

Så regelen er vel å ha like dekk foran og bak. Og bytte alle dekk når noen er utslitte.. :wink:

Skrevet

Hver så snill, ikke sett svarte sharif felger i 8,5" utførelse på en bil som spiser bredder på 10" til frokost. Folk på siden vil humre, for å ikke snakke om de som kommer bak som gapskratter av kar`n med sykkelhjul på x5`en sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...