Gå til innhold

e46 320 touringprosjekt,noen som har m-hjul i 17-18 å selge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ettersom det ser ut til att familiebilen ser ut til å bli solgt ser det ut til stt det endelig blir BMW igjen.

Valget står mellom 320 og 320d, begge touring..

Har to stk på handen til rundt 130 lapper

Begge 00-01 mod. og sølvgrå, med andre ord ikke facelift.

Den ene (320d) har gått 145.000 har sportsseter i stoff, mangler midtarmlene og varme i stolene, men har multifunkratt (det styggeste, 4-eika) Så mangler den rails og har sorte liser rundt vinduene. Men har soltak og klima. Har også en bulk i en dør. Kun 5-trinns girkasse

Den andre (320 bensin) har gått 137.000 har sort sportsskinn og varme i stolene, kromma lister rundt vindu, det pene multifunkrattett (3-eika) og har også klima.

Er veldig usikker på hvilken jeg er gira på.. Vil liksom ha utstyret til bensinbilen, men ønsker dieselbil pga forbruk selv om dieselprisen er blitt høyere. Noen som vet hvordan forbruket på disse bilene er i forhold til hverandre og evt meninger om hvilken jeg bør velge.

Skal forresten på litt stasj som høydejust, litt plast, stereo osv etter hvert.. Men først må vel bilen hentes

Skrevet
Ettersom det ser ut til att familiebilen ser ut til å bli solgt ser det ut til stt det endelig blir BMW igjen.

Valget står mellom 320 og 320d, begge touring..

Har to stk på handen til rundt 130 lapper

Begge 00-01 mod. og sølvgrå, med andre ord ikke facelift.

Den ene (320d) har gått 145.000 har sportsseter i stoff, mangler midtarmlene og varme i stolene, men har multifunkratt (det styggeste, 4-eika) Så mangler den rails og har sorte liser rundt vinduene. Men har soltak og klima. Har også en bulk i en dør. Kun 5-trinns girkasse

Den andre (320 bensin) har gått 137.000 har sort sportsskinn og varme i stolene, kromma lister rundt vindu, det pene multifunkrattett (3-eika) og har også klima.

Er veldig usikker på hvilken jeg er gira på.. Vil liksom ha utstyret til bensinbilen, men ønsker dieselbil pga forbruk selv om dieselprisen er blitt høyere. Noen som vet hvordan forbruket på disse bilene er i forhold til hverandre og evt meninger om hvilken jeg bør velge.

Skal forresten på litt stasj som høydejust, litt plast, stereo osv etter hvert.. Men først må vel bilen hentes

Hei..

Jeg hadde en 320d touring fra 2000 før. Kjempebil. Etter omprogrammering brukte den 0.5 på hard langkjøring, 0.65 på blandet kjøring. Men det blir spennende å se hvor høyt dieselprisene kommer til å nå... Vil tro en 320i kommer til å bruke noe mer, men det får du sikkert svar på i fra andre snart.

Skrevet

320i er ikke så gal på forbruket. Min kjørte jeg ned på 0.67 på langkjøring, og rundt 0.75-0.8 på blanda kjøring. Men det var jo en sedan med mye aerodynamisk stylling da :lol: Så med normale hjul og normalt med plastikk og luftmotstand, så kanskje dem går enda rimeligere??

Skrevet

ikveld eller imorgen kommer bilen hjem.

Dvs en kompis er å ser på den og om den ser grei ut tar han den med seg..

Bestefarpregabil foreløbig, men det skal jeg nok få endra på etterhvert.

Skrevet

Da har bilen kommet i hus, og syns den ser bra ut. Er hvertfall godt vedlikeholdt drivverk.

Noe småtteri med skinnet innvendig, så vet jeg flere har forbedret det her inne. så lurer på om noen har noen gode tips på hva jeg bør kjøpe. Trenger noe med sort farge da det er antydningen til slitt på noen plasser som venstre sidepute på sjåførsete

Skrevet

Du finner alt du trenger på Leathermaster.no

Jeg sendte de en mail med bilde av skinnet, så tok de ut de produktene jeg trengte for å fikse det og sendte meg det :)

Skrevet

Støtter leathermaster.no

Brukt deres produkter selv nylig på mine skinnseter. Bra resultat med ny farge på slitte steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...