mhane Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 Da er nye fjærer (Apex) og dempere (Bilstein) på plass samt 19" (RH) Bildene er tatt med mobilen så kvaliteten er deretter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Synes det ble stilig jeg Magne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Ja det ble helt ok. Dette var uansett et lavbudsjett prosjekt der nye dekk og brukte felger kostet meg ca 7000. Noe billigere enn det klarte ihvertfall ikke jeg å få til. De måtte bruke skjærebrenner og vinkelsliper for å bytte dempere og fjærer bak så glad jeg ikke gjorde den jobben selv, men det blir vel en god regning for den jobben tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Det er forøvrig stor kvalitetsforskjell på senterringer man får kjøpt. Siden både de gamle 16" og 19" er beregnet for 5 serie navet på 74,1 og 7 serien har 72,5 har jeg måtte bruke senterringer 74,1-72,6. Legg merke til hvor spinkle smale og nærmest "vindskeive" de ytterste til venstre virker i forhold til konstruksjonen på de andre. De to typene lengst til venstre har samme dimensjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Tror jeg har vært borti de samme - var søppel etter en sesong. Smuldret opp og revnet og var bare å kaste. Kjøpte aluringer sist - de holder. Minuset med aluringer er at de har en tendens til å korrodere fast på navet eller i felgen, og kan være vanskelige å få av uten å ødelegge. Men so far so good - alle satt på navet slik at jeg slapp å tenke på det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Ahh... denne såg jeg jo i byen her en dag... Tøft med hvite felger på blå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Og jeg fikk den store ære å kjøre denne bilen under Magne sitt bryllup En fantastisk bil å kjøre, også med hjul på 19". Ønsker dere en fortsatt god bryllupsreise i USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Kult og uvanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 I forbindelse med at jeg skal selge bilen så snart jeg har fått EU godkjent den (time om 2 uker) så har jeg iverksatt diverse "vedlikeholdsoperasjoner" som må på plass før salg. Fikk nytt vognkort i dag med Apex senkesettet godkjent i vognkortet. Ser at registrert på eier dato er satt til noen dager siden istedet for når jeg overtok bilen for ca 3 år siden. Noen som vet om dette er feil, eller om dette er standard når noe forandres i vognkortet? Så var det baklyktene Som dere ser er de ganske så slitt! Nye baklykter innkjøpt Ny vs gammel (bakside) Pakningen måtte tilpasses ørlite Ny på plass Ellers så var det med noen reflekser i pakningen. Noen som vet hvor disse er tiltenkt? Andre siden tas i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Ble pent Refleksene vil jeg tro er sidemarkeringslys som er påbudt i bl.a USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Ble pent Refleksene vil jeg tro er sidemarkeringslys som er påbudt i bl.a USA refleksene er fordi det ikke er refelkser i lampene, da er det egentlig påbudt med reflekser i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Du fikk et rimelig fett stuk på storBMW'en med nye fjærer og felger, og baklyktene gjør en meget stor forskjell. Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 refleksene er fordi det ikke er refelkser i lampene, da er det egentlig påbudt med reflekser i tillegg Ok, da må det bli opp til en eventuelt ny eier å avgjøre om de skal på eller ikke Du fikk et rimelig fett stuk på storBMW'en med nye fjærer og felger, og baklyktene gjør en meget stor forskjell. Flott bil Ikke tilfeldig Jeg har kjørt en stund (år?) med tektylerte Apex fjærer fremme for å skjule gulfargen før bakfjærene ble montert nå for en liten stund siden. På den måten har de fått satt seg litt fremme først. Om det hadde fått samme utfall med montering samtidig vites dog ikke, men jeg liker å tro at resultatet kom av utstrakt bruk av hjernekapasitet fra min side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Ble pent Refleksene vil jeg tro er sidemarkeringslys som er påbudt i bl.a USA refleksene er fordi det ikke er refelkser i lampene, da er det egentlig påbudt med reflekser i tillegg Feltet nederst i midten på begge lyktene er refleks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Skal sjekke ut når jeg er ferdig på jobb imorgen tidlig. Får lyse litt med en lommelykt så gir vel svaret seg selv Har også fått tatt 4 hjulskontroll, måtte bytte et styreledd. Det hadde vel blitt en feil på EU uansett så det var bare greit å få det gjort. 2 år skiftintervall på kupefilteret er i meste laget, skal se om jeg får lagt inn et bilde av gammelt og nytt filter. Fikk satt inn kullfilter nå, hadde satt inn vanlige forrige gang jeg skiftet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå