carlhaakon Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 trodde dobbel vanos orginalt på 328? jeg har det på min, men da er det tydeligvis etter montert da?
Tekko Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 Veit ikke, er vertfall Vanos og ventilstyring , er usikker på om det er dobbel eller ikke.
Tekko Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 har du 1 kul på topplokket eller 2 ? har du oljepåfylingslokket med torpedoveggen eller ute med vanosen ?vis du har dobbelvanos så er det en 328 maskin du har. sluttet de ikke å lage 325 i 95/96? og 325 kom da aldri med dobbel vanos ? 1kul og oljepåfyllingslokket sitter rett ved torpedoterjes vegg.. er nok singel. bare det jeg blei fortalt, men er nok singel som dere sier ja.
Geir Anders Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Ja, er singel som sagt. Er ikke ute etter å henge ut hverken deg eller bil, men er kjekt å ha riktig informasjon om bilen sin
carlhaakon Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 skjønner, jeg har ikke hatt bilen min så lenge så har ikke tenkt så mye over det egentlig hva er forskjellen mellom dobbel og singel?
///Mysild Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 flott bil blir nice med nytt interiør også men liker ikke lakkerte lister
Tekko Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Skrevet Juni 9, 2008 Hmm, da fikk jeg et problem.. Fikk ikke med meg interiøret og stolene fra tyskland nå i helgen. Noen som har sportstoler i skinn til salgs? ink. bakseter. og hvis du har et pent interiør til salgs også. Til en rimelig pris. Ønskes kjøpt snarest, hvis ikke må jeg enda en tur til tyskland neste helg. Haster litt!!
Geir Anders Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 skjønner, jeg har ikke hatt bilen min så lenge så har ikke tenkt så mye over det egentlig hva er forskjellen mellom dobbel og singel? Singel åpner ventilene på innsugsiden, på 2 gitte turtall. Dobbel så åpnes det på både innsug og eksos, samt at de kan åpnes over et mye større spekter kontinuerlig. Derfor har dobbel vanos noe bedre akselerasjon, forbuk og utslipp enn singel. Tror jeg så deg, Tekko, i byen for noen dager siden, kan det stemme?
Tekko Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Skrevet Juni 11, 2008 Det kan nok stemme, var no kjent med bilen din også erru fra larvik du eller ?
Geir Anders Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Det kan nok stemme, var no kjent med bilen din også erru fra larvik du eller ? Ja, eller, bor i Stavern nå.
Tekko Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Skrevet Juni 16, 2008 Hehe oki. hva slags bimmer er det du har a Z serie ?
Tekko Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Skrevet Juni 22, 2008 Bump, Trenger et par deler nå. Så hvis noen har en M3 bakaksel eller 325 bakaksel i fin stand er jo interrisert, også om noen har et komplett klimaanlegg til e36. Lurer også på ossen bremser jeg skal montere, så kom gjerne med noen forslag
Tekko Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Skrevet Juni 23, 2008 De går rett inn de eller manvik? =) er det de du har kjøpt eller ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå