Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
har du 1 kul på topplokket eller 2 ? har du oljepåfylingslokket med torpedoveggen eller ute med vanosen ?

vis du har dobbelvanos så er det en 328 maskin du har. sluttet de ikke å lage 325 i 95/96? og 325 kom da aldri med dobbel vanos ?

1kul og oljepåfyllingslokket sitter rett ved torpedoterjes vegg.. er nok singel. bare det jeg blei fortalt, men er nok singel som dere sier ja.

Skrevet

skjønner, jeg har ikke hatt bilen min så lenge så har ikke tenkt så mye over det egentlig :wink: hva er forskjellen mellom dobbel og singel?

Skrevet

Hmm, da fikk jeg et problem.. Fikk ikke med meg interiøret og stolene fra tyskland nå i helgen. Noen som har sportstoler i skinn til salgs? ink. bakseter. og hvis du har et pent interiør til salgs også. Til en rimelig pris. Ønskes kjøpt snarest, hvis ikke må jeg enda en tur til tyskland neste helg. Haster litt!!

Skrevet
skjønner, jeg har ikke hatt bilen min så lenge så har ikke tenkt så mye over det egentlig :wink: hva er forskjellen mellom dobbel og singel?

Singel åpner ventilene på innsugsiden, på 2 gitte turtall.

Dobbel så åpnes det på både innsug og eksos, samt at de kan åpnes over et mye større spekter kontinuerlig. Derfor har dobbel vanos noe bedre akselerasjon, forbuk og utslipp enn singel.

Tror jeg så deg, Tekko, i byen for noen dager siden, kan det stemme?

Skrevet

Bump, Trenger et par deler nå. Så hvis noen har en M3 bakaksel eller 325 bakaksel i fin stand er jo interrisert, også om noen har et komplett klimaanlegg til e36.

Lurer også på ossen bremser jeg skal montere, så kom gjerne med noen forslag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...