Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Whoho, ble påkjørt forrige uke =X før rudskogen... mhm, delig.

Noen som har komplett klimaanlegg til e36 ligganes til salgs?

Noen som har GTR Frontleppa pluss overgangen til salgs?

• 2 weeks later...
Skrevet

Blei trøkt i grøfta av en Opel Rekord her forleden.. selvfølgelig blei det litt merker i de splitter nye felgene som var 2dager gamle også =( Jaja.. itillegg så bruker jeg IF så får ikke nye felger eller frontfanger.. QQ.

Vel får vel slenge ut noen bilder av de nye felgene og skjønnhetsmerkene fra opelen :P

Har ikke vaska eller kjørt bilen i det siste, venter på time hos solum bil nesten mandag. Da blir bilen kjørbar igjen håper jeg =)

58i3rygjgijqm825w6io.jpg

Nye felgene =) deres mening ?

md9cnhbvocm76ui9nq21.jpg

ta41cz3s9pbbypyjww8z.jpg

9mkgrzggvgz5mjr87yfn.jpg

Skrevet

Du må ikke godta at de ikke erstatter felg og fanger hvis det ble skadet i uhellet. Stå på dine krav, du har rett på nytt! Regner med at det var Opelen som var skyld i uhellet og ikke deg?

Skrevet

Er opelen sin skyld, og det mener forsikringselskapet også. Men IF er noen idioter når det gjelder rep. alt skal koste minst mulig, siden det bare blei et par hakk i felgene og frontfanger bare fikk riper og en sprekke så skulle det bare blit "fikset" isteden.. Så får bare leve med felgen, syns ikke så lenge du ikke studerer det.

Skjermen, Blinklys, "nyre fangern eller hva den heter" må også byttes. Og har skjedd et eller annet med frontstillinga for svinger no sykt til venstre etter dette skjedde. Så skadene er på en del tusen ville jeg tru. Hjelper ikke at lakken er svin dyr heller. Men IF betaler jo så gjør ikke meg noe, hehe. Bare kjipt at jeg gikk glipp av Rudskogen og div.

Skrevet
kjip skade!

men får å rippe litt sår!

ikke m3 skjørter = ikke m-tech :-P

er m3 skjørter, da disse ble fjernet under lakkering sammen med alt a fangere. Jeg har ikke satt disse på, siden jeg har rotet bort dekk hullene til skjørtene som dekker over der du setter inn org. jekken til bmw.. Noen som har slike "hull deksler" til M skjørter ligganes? eller om noen veit hvor jeg får tak i sånne? uten og måtte kjøpe nye skjørter?

Skrevet
Veldig kule felger du har skaffet deg her :D Hva er str på disse da? Surt det der med Dopel,en da :( Dyre reparasjoner eller?

er 18" med 225/40 Nankang dekk. Eneste minuset med felgene er at jeg ikke klarer og finne riktig størrelse for å få på bmw emblemer på de =(

Skrevet
kjip skade!

men får å rippe litt sår!

ikke m3 skjørter = ikke m-tech :-P

er m3 skjørter, da disse ble fjernet under lakkering sammen med alt a fangere. Jeg har ikke satt disse på, siden jeg har rotet bort dekk hullene til skjørtene som dekker over der du setter inn org. jekken til bmw.. Noen som har slike "hull deksler" til M skjørter ligganes? eller om noen veit hvor jeg får tak i sånne? uten og måtte kjøpe nye skjørter?

Koed har sikkert dette, ellers har GS og BMW det :wink:

Skrevet

Har ikke alle Mtech'er sportsstoler da? =)

Trodde da mtech'ene var litt specc'a!?, har utstyrsliste på den gamle bilen min, det var en orginal mtech, har det svart på hvitt! :D du kan jo få en kar her inne som sjekker sånt og gi han vin nummeret ditt, så finner du jo fort ut av det! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...