Diesel power Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Dumt forum å innrømme dette på, men har vært litt spent på facelift A6. Men for en skuffelse, greit at de er konservative, men det får da være måte på. Nå har de levert A4 og ikke minst A5 med ett design som virkelig smaker, også kommer dette her M6 felger light? At BMW var forsiktige med sin facelift av E06/61 er forståelig. Dette var en bil med ett ganske så dristig design alleredes i utgangspunktet og i en ganske viktig klasse for BMW. Men den har virkelig lyktes, og salget av 5serien fortsetter å øke selv etter 4år på markedet. Jeg tror ikke A6 kommer til å hente så mange flere kunder med denne. A4 og A5 tror jeg derimot har truffet bra, og vil selge. Ikke minst grunnet den relativt lave prisen på innstegsmodellen(jamført BMW og Merch) Kanskje skyldes min lille fasinasjon av A4 og A5 at jeg også er fan av Chris Bangle-teamet. Det er hevdet over enhver tvil at BMW startet en æra innen design på biler, og de fleste følger etter. Denne smaker det derimot fugl av. Bør ligge tilrette for ganske så brutale egenskaper dette. BMW og Ford etterhvert snakket om design som skulle gjøre at bilen virket å være i fart når den stod i ro. Denne ser ut til å være dradd mot bakken som mot en magnet. Ryktet sier BMW V12 motor
Ad|oS Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Den nederste der, er det den etterfølger av RS3? Ikke Audi altså
Diesel power Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 Den nederste der, er det den etterfølger av RS3? Ikke Audi altså Stemmer det, men blir vel bråk rundt navnrettigheter tenker jeg
Fredrik Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 Hmmm... designendringene på A6 er; som du skriver små, og dagens A6 (spesielt Avant) ser jo utvilsomt meget imponerende ut i virkeligheten... så jeg vil mene at Audi med denne faceliften ganske enkelt konserverer suksessen. En annen farge og en annen vinkel på bilen... og jeg tror at faceliften virker etter hensikten. Det er mange som kunne tenke seg en E60/61, men som mener at dagens designtema er for offensivt og masete... disse kundene forsøker Audi å friste med bl.a A6.
rottert Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 Har spekulert til tider på A6 allroad pga blandt annet 5trinns nivåregulering, men synes det nye og det aller nyeste designet er utrolig kjedelig. Spesielt hekken! Liker det gamle karoseriet (2000 mod) bedre, men på brukt annonsene står det ofte: skiftet automat (30K kr), skiftet nivåreguleringspumpe (25K kr) osv. Spent på neste generasjons 5 serie jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå