Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Karsten er fra Elverumsområdet. Han har vært på Gatebil i mange år med en ombygd E30 med S14. I år hadde han turbolada S14n og finishen var rå. Dønn strøkent. Kameraet var dessverre tomt for juice, men her er sånn bilen så ut for et par år siden, såvidt jeg kan se har han kun fått på noen nye felger og som nevnt oppgradert under panseret :

karsten1.jpg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tipper det var motorromet som vippa den opp på tronen. Motorromet var vanvittig strøkent og forseigjort.

Skrevet

Så denne i Hamar for et par uker siden, lå igjen et par fine lakrisstriper etter denne :)

Skrevet

ja, Men satt det denne frontfangeren på den nå da? Syntes ikke jeg kan huske det, men kan hende jeg har oversett det. Ellers var den hvertfall rå og strøkent motorrom.

Skrevet

Er det ikke noen sm har bilder av bilen min da? daytona violet e30 med m5 turbo..

Skrevet

Hmm, husker det motorrommet ja:) Men ikke huske at den fangeren var der.. Men har sikkert ikke sett den. Har nok bare hengt meg helt opp i fargen og motorrommet;)

Skrevet

Mye fine bilder!

Er eieren av denne her på forumet??

Er vel noe av det peneste jeg har sett av E30 tror jeg.

BMWE30325iblmetrgulelykter.jpg

Skrevet

Ja, den der er nydelig! Med første øyekast tengte eg bare, gule lykter?! Men fyttirakkern kor fine di lyktene blei på den bilen når du har sett på di litt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...