oddis Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Karsten er fra Elverumsområdet. Han har vært på Gatebil i mange år med en ombygd E30 med S14. I år hadde han turbolada S14n og finishen var rå. Dønn strøkent. Kameraet var dessverre tomt for juice, men her er sånn bilen så ut for et par år siden, såvidt jeg kan se har han kun fått på noen nye felger og som nevnt oppgradert under panseret : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Syns ikke akkurat den kledte den fronten men.. grei nok, men synes ikke den var en topp 3 bil? Anders87 sin var nå mye "mer" enn den der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Vent nå litt.. Det var den der med den jævli kule lakken den der? Grå som gikk mot beige? Lakken var hvertfall fin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Tipper det var motorromet som vippa den opp på tronen. Motorromet var vanvittig strøkent og forseigjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Så denne i Hamar for et par uker siden, lå igjen et par fine lakrisstriper etter denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Ja, mottorrommet VAR strøkent det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 ja, Men satt det denne frontfangeren på den nå da? Syntes ikke jeg kan huske det, men kan hende jeg har oversett det. Ellers var den hvertfall rå og strøkent motorrom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Nei kan aldri tenke meg den fronten satt på da altså.. Det hadde jeg lagt merke til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Ganske sikker på at fronten er den samme som før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Kanskje derfor jeg ikke beit meg merke i den der altså.. Husker motorrommet og fargen da.. Fargen var jævli fin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Er det ikke noen sm har bilder av bilen min da? daytona violet e30 med m5 turbo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 Kanskje derfor jeg ikke beit meg merke i den der altså.. Husker motorrommet og fargen da.. Fargen var jævli fin.. Her er noen bilder fra av den aktuelle bilen fra helgens BMWCCN treff: Mer bilder fra Rudskogen: http://www.op.no/lesernes/article3577958.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 Hmm, husker det motorrommet ja:) Men ikke huske at den fangeren var der.. Men har sikkert ikke sett den. Har nok bare hengt meg helt opp i fargen og motorrommet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 Mye fine bilder! Er eieren av denne her på forumet?? Er vel noe av det peneste jeg har sett av E30 tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaland Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 Ja, den der er nydelig! Med første øyekast tengte eg bare, gule lykter?! Men fyttirakkern kor fine di lyktene blei på den bilen når du har sett på di litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå