N0rris Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 Har riktig klosser bak, sjekka det nå. Er jo mye storre forran.
Mons1 Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 Ok! Jeg missforsto deg! Ja jeg husker at dette var noe dritt, men det skal gå! Løsningen kan være å slipe ned 1mm på hver kloss på en plansliper. Bruk en tusj å lag en mm-tykk linje mangs kanten og bruk eksentersliper eller plansliper og slipe helt til streken er borte. Jeg plagdes også med dette, men litt jukking og makt gikk det tilstlutt! Lykke til! Alt er av, hehe faen får ta noen bilder da lol. Gi meg to min skal jeg legge inn bilder.
N0rris Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 Ja får ikke lasta opp bilder nå gidder ikke kuke med det, men takk for svar skal prøve litt forsjellige løsninger takk for svar.
berntsen Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 Heise så vanskeligt det skulle vere og forstå da men eg vet hva du mener. hehe... Eg mener å huske at eg tok innerste klosse først og så slo eg inn ytterste klosse etterpå. Forbanna drit patent på klossene bak på e34.
N0rris Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 JA så Jævlig men har fått det til nå, Trudde jeg skulle sprenge der ute men det gikk:) takk for tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå