Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter fremdeles med motorproblemer, når jeg starter opp så må jeg veldig ofte ha bånn gass hvis ikke skjer det ingen ting den dør liksom, går på tomgang men skjer ikke noe hvis jeg bare gir litt gass.

når motoren blir varm så går den som "normalt".

Hvis jeg drar bilen over 3tusen og jeg har fullt turbotrykk bare begynner og smelle og putre, men hvis jeg gir halv gass og bare lar den jobbe seg oppover uten og få fullt trykk fjusker den ikke.

Dette skjedde da etter bilen gikk på tomgang i ca 40sek uten oljetrykk, begynte også og tikke noe jævli etter det, kan kammene ha blitt slitte??

tenkte også og bank ned"stiften" på tennpluggene for og se om det hjelper

Det jeg har prøvd til nå er:

byttet innsuget ved gass spjeldet.

byttet Lmm

Gått over alt av slanger for og se etter lekkasje

Sjekket bensinpumpa men den gir et kostant trykk så da regner jeg med den er grei

Håper virkelig noen kan hjelpe meg her for mistet litt motet hehe.. :wink:

• Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har du laget grenrør selv?

Pen å se på :)

Onkel som er sveiser så ble en liten bytte jobb..

må sparkle litt på 38mod chevyèn hans hehe..

• 2 weeks later...
Skrevet

gratulerer da:) ja kunne sikkert misforstås det jeg skrev tidligere her, men jeg mente er at "utrulig hvor godt en ic gjør seg frammi der" :P

• 2 weeks later...
Skrevet

heisann :D må bare få si utrolig flott bil!!! har virkelig ikke sett en så pen bil på lenge! :? og IS turbo! :shock: må nesten bare få spørre om det er vanskelig og bygge IS turbo? :? har planer om og bygge turbo på min IS 8) så det jeg lurer på er det mye som må byttes ut og mye problemer med? :)

Skrevet
heisann :D må bare få si utrolig flott bil!!! har virkelig ikke sett en så pen bil på lenge! :? og IS turbo! :shock: må nesten bare få spørre om det er vanskelig og bygge IS turbo? :? har planer om og bygge turbo på min IS 8) så det jeg lurer på er det mye som må byttes ut og mye problemer med? :)

Takk bestandig kosli og høre litt skryt:D

Da veit en at en har gjort noe riktig hvertfall.

Skjer lite i den tråden her om dagen litt pga fått 7200 i som må betales.

Ikke vannskelig og bygge om til turbo men annbefaler og lese noen timer på nettet om turbokonvertering, og kjøpe et kit som passer bilen, det gjorde ikke jeg og har brukt mange timer på tilpassing av manifoil osv..

Gjerne få noen som har greie på det til og se på hva du har gjort før du drar rødmerkinga på turtellern;)

og seff bare og ta kontakt om det er noe du lurer på;)

Skrevet

Her var prosjekt tråden ja;) nydelig bil, syntes den var pen. kjedelig det som har skjedd før her da... Men bra den går igjen!!

Og gratulerer med den lille...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...