Fliid Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Ærligtalt.. Sett på Touring fjører isteden du hoho ;D
Anders_w Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Ærligtalt.. Sett på Touring fjører isteden du hoho ;D ærligtalt?? hahahah;)
Spiff Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 høyden er fin den men tror ikke du kan dreie av så mye som 5-6mm, skulle ha det gjort en gang før, og noe mer enn 2-3mm ville dem ikke ta.. må nesten se hvor mye gods det blir igjen sånn at du fremdeles får festa bolta
gnmfr Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 høyden er fin den men tror ikke du kan dreie av så mye som 5-6mm, skulle ha det gjort en gang før, og noe mer enn 2-3mm ville dem ikke ta.. må nesten se hvor mye gods det blir igjen sånn at du fremdeles får festa bolta er endel gods så tror det skal gå greit med en 4-5mm hverfall:D mye måtte du betale ca husker du det??
gnmfr Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 Ærligtalt.. Sett på Touring fjører isteden du hoho ;D var planen det vetø hehe men må nok heves litt tørr ikke valse mer det torte heller ikke han som valset di(stig) pga den ene buen burde vært ny og den andre er heller ikke helt bra dårlig grunnarbeide av forige eier for er bare 2 år siden lakkering men men bare og donere noen buer og litt lakk til meg så kan alt fikses:D
Spiff Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 høyden er fin den men tror ikke du kan dreie av så mye som 5-6mm, skulle ha det gjort en gang før, og noe mer enn 2-3mm ville dem ikke ta.. må nesten se hvor mye gods det blir igjen sånn at du fremdeles får festa bolta er endel gods så tror det skal gå greit med en 4-5mm hverfall:D mye måtte du betale ca husker du det?? var en bekjent da, han skulle ha 300kr pr felg.
Geir Anders Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Heving er tull. Drei av så mye som mulig av senteret, og kjør på med valsing. Eventuelt kan du jo gå for mer strekk, men tror dimmen du har der er ganske fin.
gnmfr Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 Blei vel bra ja, var liksom litt synd og skru av og sette på vinterdekka i stad men men sommeren nærmer seg og jeg må vel få bestilt dekk til felgene foran også 8,5 et 13 har et håp om og slippe og valse der ikke helt besemt meg men tror det blir 225.35.18 også fått gjort diverse småtteri i det siste: sveiset eksos byttet hjulager bak nye 300cc dyser koblet ut original btr nye tennplugger byttet eksospakkning til wastegaten tatt ut taktrekk og takluke går over og smører den pluss bytter løfterene Elektrisk vifte(på bryter nå, men kjøpt meg termostat) Af måler er bestilt Fått på øyelokk
gnmfr Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 Heving er tull.Drei av så mye som mulig av senteret, og kjør på med valsing. Eventuelt kan du jo gå for mer strekk, men tror dimmen du har der er ganske fin. Familie bilen detta hehe barnevogn og barnesete... tørr heller ikke valse mer så blir nok og dreie ned noen mm av innpresset i tilfele;) har justerbart fra Fk som blir satt på det stiveste,men er jo noen måneder igjen til sommeren så har jo litt tid og gruble på foresten et bilde av en som virkelig har gått lavt med rondell
gnmfr Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 her er den høyden det blir sånn ca (eneste bilde jeg har etter heving) Dårlig bilde pga rakk ikke og ta bilde av felgen etter heising før kameraet var tomt for strøm hevet 1cm her
gnmfr Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 Arbeidstole du he satt ut eller? Det stemmer skal bli den nye grillstolen min om sommer hehe:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå