Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  E30Frelst skrev:
Hehe, rått og møte en som ikke kaller den bilen for strøken ;P

Hehe, jeg klarer ikke å kalle noe strøkent omtrent etter å ha vokst opp med bilene til fattern.

Skrevet

Det går en original 320is her i Bodø. Mener jeg har sett 2-3 andre til salgs de siste 5-6 årene, men jeg har ikke peil på om de er originale.

Det er vel egentlig en 325 med annen motor og drivverk?

Skrevet

Det er mulig det finnes flere her i landet, men jeg har ikke klart å finne noe informasjon om disse. Skal jo ikke se bort i fra at det finnes noen der ute som ikke er medlemmer i BMWCCN eller noe internett-forum.

Kjapt oppsummert så er det vel omtrent det sammme som en 325i med annen motor og drivverk som du sier ja.

Mer info finnes her:

http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=10

Skrevet

Jepp. Det blir morro å teste bilen på bane for første gang på lørdag. Som du kan se i første post har jeg kjøpt meg ny hjelm til anledningen :D

Skrevet

off... Får ikke fram bildene:( er den sterlingsilber? hadde store planer om å dra å hente denne bilen i vinter men ble krøll på økonomien:s olejørgen som har den bilen i drammen kommer vel på treffet i helga, da får du se hva en 320iS er god for;) Du har dårlige bremser da;-) Gratulerer forresten!!! åssen gikk det å få godkjennt den uten kat?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...