E30Frelst Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Fy flate dette ble bra! har forresten kjøpt meg ny bil, ta en titt http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=92832 Mvh Håvard Falck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Senken ble perfekt! Litt usikker på om det passet med mørk senter på felgene, men det er kanskje bare en vanesak. Uansett, en perle av en bil du har der! Håper min blir like bra en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Kjapt spm bare. Ser du har HJ skilter men bor i Oslo. Ser mye importerte BMWer med HJ skilter. Er det en grunn til det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 morsom ogsjelden bil i norge-stiger vel bare i pris disse hvis di blir tatt vare på slik som e30m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Ser her ja. Litt respons igjen, alltid artig Det går i alle fall en til meget pen E30 med HJ-skilter. Den røde 325'n som jeg og fattern importerte i fjor. Ellers kommer det noen andre strøkne BMW'er fra Kongsvinger som fattern har hatt i sitt eie. Det gjelder å få de bra bilene over grensen vet dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Herlige lille vesen <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Herlig bil! Planlegger å få min like strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Ser her ja. Litt respons igjen, alltid artig Det går i alle fall en til meget pen E30 med HJ-skilter. Den røde 325'n som jeg og fattern importerte i fjor. Ellers kommer det noen andre strøkne BMW'er fra Kongsvinger som fattern har hatt i sitt eie. Det gjelder å få de bra bilene over grensen vet dere Hei du! Det er jeg som veksla et par ord med far din på førermøte på Våler nå i helga! Jeg traff på han og kompisen has på E30 Meet i sommer. Det er artig å treffe på folk fra vinger med E30 som man aldri har sett før! Hehe Da nevnte han det at du hadde en 320 iS. Den var jaggu nice den! Jeg så du piska E28`n din rundt på bana også! Hehe. Lekebilen min fikk da hvertfall kjørt seg Men du har ikke noe updates og nye bilder av bilen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Ser det er utrolig lenge siden jeg har oppdatert noe her Så jeg får vel slenge ut noen bilder og film av hva som har skjedd de siste årene. Kort fortalt nå er E39'n solgt og jeg har endelig fått E28 igjen. I tillegg så fikser jeg og fattern opp en '74 2002tii som virker veldig artig E30'n har ikke blitt veldig mye brukt de siste årene, men den er fortsatt like fin og går som aldri før Bilder: Film: E28'n er en '87 518i som jeg kjøpte for å ha det morro på vinteren, den har også blitt bruksbil for meg og har snart rundet 340k ^^ Bilder: Hadde ett uhell i sommer, men den kom fort på beina igjen Film: BMWCCN Gardermoen Raceway - 04.02.2012 Så var det 2002tii'n da Den blir forhåpentligvis klar til sommeren. Bilde: Film: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Se har ja! Det tok bare et år før det kom en update! Hehe Takk for ake turen på Vinger med 320iS`n i sommer! Veldig artig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Bedre sent enn aldri Det var bare morro med en demonstasjon og litt BMW-prat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Ny film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Lufter E30'n for salg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå