Gå til innhold

Jan Henrik's BMW historikk - E92 M3 Sommerhjul og ny frontleppe på


Anbefalte innlegg

Ser her ja. Litt respons igjen, alltid artig :) Det går i alle fall en til meget pen E30 med HJ-skilter. Den røde 325'n som jeg og fattern importerte i fjor. Ellers kommer det noen andre strøkne BMW'er fra Kongsvinger som fattern har hatt i sitt eie. Det gjelder å få de bra bilene over grensen vet dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 2 years later...
Ser her ja. Litt respons igjen, alltid artig :) Det går i alle fall en til meget pen E30 med HJ-skilter. Den røde 325'n som jeg og fattern importerte i fjor. Ellers kommer det noen andre strøkne BMW'er fra Kongsvinger som fattern har hatt i sitt eie. Det gjelder å få de bra bilene over grensen vet dere ;)

Hei du! :)

Det er jeg som veksla et par ord med far din på førermøte på Våler nå i helga! Jeg traff på han og kompisen has på E30 Meet i sommer. Det er artig å treffe på folk fra vinger med E30 som man aldri har sett før! Hehe :) Da nevnte han det at du hadde en 320 iS. Den var jaggu nice den! :D

Jeg så du piska E28`n din rundt på bana også! Hehe. Lekebilen min fikk da hvertfall kjørt seg :P

Men du har ikke noe updates og nye bilder av bilen din da? :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Ser det er utrolig lenge siden jeg har oppdatert noe her :P Så jeg får vel slenge ut noen bilder og film av hva som har skjedd de siste årene.

Kort fortalt nå er E39'n solgt og jeg har endelig fått E28 igjen. I tillegg så fikser jeg og fattern opp en '74 2002tii som virker veldig artig :)

E30'n har ikke blitt veldig mye brukt de siste årene, men den er fortsatt like fin og går som aldri før :)

Bilder:

W9acJHB.jpg

ZYjFbkP.jpg

oUZ7vZN.jpg

xbADq5j.jpg

gplg1ij.jpg

v0eYiDu.jpg

Vro3hpY.jpg

8y1hABJ.jpg

Film:

E28'n er en '87 518i som jeg kjøpte for å ha det morro på vinteren, den har også blitt bruksbil for meg og har snart rundet 340k ^^

Bilder:

Vr77fnz.jpg

egD7KRK.jpg

52UsZxW.jpg

B3CX6uD.jpg

Hadde ett uhell i sommer, men den kom fort på beina igjen :)

c18Fjq3.jpg

BcwMWmy.jpg

EyhohtK.jpg

Film:

BMWCCN Gardermoen Raceway - 04.02.2012

Så var det 2002tii'n da :) Den blir forhåpentligvis klar til sommeren.

Bilde:

0ey4uiD.jpg

xUlpJPe.jpg

3GTFNoN.jpg

S7pKbcS.jpg

r9nc9C9.jpg

Film:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...