Bimmerlars Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 Hva anbefaler dere av støtdempere til E36? Subber i skjermene bak når det går fort i svinger eller fort over dumper. Sitter 60/30 senk på. Subber i ytterskjermene. Evnt. noen som kunne tenkt seg å valsa det til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 Bilstein sprint. Hva slags dekkdim og innpress har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 Vet ikke innpress. Sjekke i morra. 225/40/18 rund baut. Noe peil på innpress som trengs for f. eks 245 eller 255? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 jeg kjøpte b8 til min, deilig og stivt, gummien på dekkene som fjærer mest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 Ok Hvor kjøpte du det og hva kosta det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 hmmmm.... det vil du ikke vite hehe... nei da, men jeg betalte 6258,- kroner for alle demperene... de foran koster ca 2, og de bak ca 1000... kjøpte det av forhandler i tilfelle det skulle være noe... fikk en del rabatt også da... men hør med foskjellige forhandlere i området den beste invisteringen jeg har gjort i den bilen tror jeg kanskje bortsett fra lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 Dyrt og jævlig Får se hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 men stivt og deilig blir det! hehe... hvis ikke får du invistere i gummiklosser fra biltema for å ha mellom fjærene :-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Har liggende 2 nye bilstein sprint, kjøpt fra koed i april. Bilen er solgt, så de selges for 750kr pr stk. Dette er bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Bumper stoppers fra Styling-tech.no funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 Bumper stoppers fra Styling-tech.no funker Har sett at GS også har det. Fra supersport. Men hjelper ikke det bare hvis dempere bånner? De sa så hos GS ihvertfall.. Tror ikke di bunner helt, men er neimen ikke sikker heller. Øyvind: Er dette de B8 demperne mysild nevner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Du putter gummi spacere på demperen bak sånn att det blir umulig for bilen å krenge så mye att hjulet tar borti skjermen din. Så det vil hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 hmmmm.... det var det på mine, men demper sylinderen er tykkere på bilstein, så jeg fikk det ikke på bilstein sprint og b8 er samme ja, altså de korte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Du putter gummi spacere på demperen bak sånn att det blir umulig for bilen å krenge så mye att hjulet tar borti skjermen din. Så det vil hjelpe Hva skjer med kjøreegenskapene når du ligger på den stopperen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Du putter gummi spacere på demperen bak sånn att det blir umulig for bilen å krenge så mye att hjulet tar borti skjermen din. Så det vil hjelpe Hva skjer med kjøreegenskapene når du ligger på den stopperen? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå