Impreza RX Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Den er fra M3 i mellomblå farge og uten rust, men en liten ripe oppe på lokket. Send PM Må Hentes i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 HEI PRIS PÅ LUKA? PEDRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 HEI PRIS PÅ LUKA?PEDRO Står i topic'n? 500kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 ER blitt så gammal jeg at jeg ikke kan lese små skrift lenger Vurderer sterkt en tur jeg da, men vil se csl lukene til GS først før jeg handler Tenkte på en i glassfiber Pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Æv 3750 ca for en i glassfiber + tilpassning og lakk. meg ikke pæng til det. Hvor holder du til da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Står at den må hentes i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Eh Aleks Nå ser jeg tlfnummeret ditt. Da kan kanskje ting ordne seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå