Bmw mann Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 noen som vet hvordan du lurer bilen og tro at du har airbag ? Airbag lyset mitt lyser og blinker hele tiden da jeg har byttet fra airbag ratt til et uten airbag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 det er ikke lov og bytte fra airbag til ratt uten. bare så du vet det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 ååh, det visste jeg ikke :S d va jo tåbeligt, tok det fra en annen helt lik bil så jeg har med samme utstyr bare uten airbag, den er jo godkjent med det, da er det jo dumt at min ikke er det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 feil, feil feil feil. Du har lov til det så lenge bilentypen(318is) har vært levert med det rattet du skal bytte til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Men om det er lurt er en annen sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Å gi bort en livsforsikring mot et ratt en selv synes ser litt tøffere ut er vel ikke så lurt nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbkomfort Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Er det en pære som går ann å ta ut? Før i tiden var jo sikkerhetsutstyr som ABS og airbag regnet som luksus som ble heftig avgiftsbelagt ved bilkjøp.. Tok alvorlig mange år før dette ble endret på, for et dusteland hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 Å gi bort en livsforsikring mot et ratt en selv synes ser litt tøffere ut er vel ikke så lurt nei tja, ligger jo noe i d, er bare midlertidlig til jeg finner m ratt me airbag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Å gi bort en livsforsikring mot et ratt en selv synes ser litt tøffere ut er vel ikke så lurt nei tja, ligger jo noe i d, er bare midlertidlig til jeg finner m ratt me airbag.. Ja, men innen den tid............ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Menne... på en E36, så skal det da være mulig å ta ut de små søte pærene som er på baksiden.. Er da bare å ta ut AIRBAG-pæren vel? Tar jo type.. 5min? På en E46 derimot (ja jeg vet: som du ikke har), så er det dioder, og dem er loddet fast. Good luck there Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Kan jo beholde selve airbagen og putte den i sitteputen eller et annet lurt sted! (måtte bare få ut det jeg plutselig så for meg!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 http://cgi.ebay.de/BMW-Airbag-E34-E30-E ... dZViewItem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Hva er det i linken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå