Bmw mann Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 Selger unna alt som kan skrus av slik at bilen fortsatt er kjørbar. bilen skal nemlig kjøres fra stavanger til telemark om 3 uker ca, så etter den tid skal bilen ribbes helt! bygges om til m3 banebil med bur +++ Alt selges (nesten)! stoff interiør, 3-4 felgsett stereo ++ ta kontakt vis du trenger noe. Motor selges først om 6-7 mnd da jeg trenger den selv litt først. alt jeg ikke har bruk for for og kjøre bilen opp til telemark kan selges NÅ, fatter alle den ? bare og spørre. bilder kommer snart
Kobar Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 er det fint panser og fine framskjermer på bilen? hvor mye skal du ha for hele bilen? hvorfor kjøre den helt til telemark?
Tekko Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 Mulig og få bilder av hele interiøret ? meget interrisert.
Analex Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 Pakkepris på det man trenger for automat-manuell konvertering? Send PM.
Bmw mann Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Skrevet Mai 26, 2008 er det fint panser og fine framskjermer på bilen? hvor mye skal du ha for hele bilen? hvorfor kjøre den helt til telemark? Panser kan du få kjøpe, litt rust helt framme etter stensprut, men miiiinimalt. framskjermer er rusta som bare det. Bilen skal brukes til M3 banebil bygg, har m3 dele bil som står der oppe ser du
Bmw mann Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Skrevet Mai 26, 2008 Mulig og få bilder av hele interiøret ? meget interrisert. skal knipse litt bilder ab bilen imorgen (tirsdag) og legge ut her !
Kobar Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 hvor mye for panser da? farge? det er snakk om coupè?
Bmw mann Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Skrevet Mai 27, 2008 Alle slenger inn bud på det de vil ha, så sette jeg opp lista med budet på det forskjellige, så legge jeg den ut, så kan dere lettere se hvem som vil ha hva og hvor mye mer du må betale for å få noe
Bmw mann Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Skrevet Mai 28, 2008 Hvilke sommerfelger har du liggenes? komme snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå