FTE Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Etter lang leting fant jeg endelig en bil som var noenlunde hel. Dette blir et prosjekt som påbegynnes til høsten men tenkte å slenge ut noen bilder nå så dere ser åssen den ser ut Badlook-panseret forsvinner selvfølgelig, men får sitte der til jeg begynner på bilen. Ellers er planene klare: -Alt av foringer må og skal byttes -Coilovers skal monteres -Interiør skal ut, inn skal to stoler, skrudd helbur og 4pkt belter -M-tech 2 sideskjørt skal monteres -Nye BMW emblemer skal på -Sikter på OZ Futura 8 og 10x17" -Orginalmotoren og girkassa (det sitter en annen 325i motor der nå som skal ha 210 påståtte hk ) skal overhales, mulig jeg bygger noe moro, tenker mest turbo Ellers er begge kanaler nye, bilen var også nylakkert for ca 4uker siden ifølge gammel eier. Desverre er det gjort i en fei ser det ut som, går man innpå så er det mange feil i lakken. Men det gjør ikkenoe, ny lakk skal på, i sort som er orginalfargen på denne bilen. Kommer med en prosjekt-tråd når jobben settes igang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Så jaggu meg bra ut den! Jeg kjøper gjerne panseret av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Med tanke på at du selv sier lakken ikke er helt bra, vil jeg da bare si at dette da ser langt fra bra ut da Siden du skal ha bur og greier, er den tenkt som bane bil? Da ville jeg 100% ha beholdt panseret, litt i tvil hvis den skal brukes dagligt, men det så jo ikke helt gernt ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 Takker Selv synes jeg panseret ødelegger E30-utseendet, så det må nok vike. Bilen er tenkt som en bane/godværsbil, dvs. den skal være registrert og kun kjøres på fine sommerdager og på treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Gratulerer med ny bil så ikke dum ut denne Ett skikkelig spark i rævva til å starte på min E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Hvor mye skal du ha for det panseret da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 Takker Mr.Silver Vil helst bytte panser jeg, så slipper jeg å stri med å finne bulkete panser på dynga. Så hvis noen har panser enten i sort eller sølv og vil bytte, si fra. Ellers kan interesserte komme med bud, så skal jeg da vurdere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Nydelig bil! Klokt valg å fjerne bad-look panseret. Det ble en anelse harry i tillegg til at det ødelegger utseendet. Bortsett i fra det så var jo bilen utrolig fin. Leter etter sånne eksemplarer av E30 325i jeg også, men finner aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Ja, fjern det panseret. Det er bare grusomt, og krasjer jo totalt med bilen. Blir rått med mtech 2 skjørt. Mtech 2 e30 er så sexy. De blir bare finere og finere jo færre det er igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 M-tech II tralle er alltid pent! Må si jeg virkelig er begeistret for planene dine, det er omtrent utelukkende "riktige" valg i min bok Godt bad-looken forsvinner, det samme gjelder felgene. Mange som misforstår det der med "bad look". Bad look på E30 er som følger: Ut med enten en eller begge fjernlyslykter, og inn med en bassport, ha fronten i samme farge (inkl lykter og alt, f.eks sort). Og til slutt en intercooler i overdim. Det er DET som er bad-look Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 Takker folkens Fikk forresten byttet differensial her om dagen også, den orginale låt som om det lå en haug med muttere og skranglet rundt inni der. Nå har jeg en nyoverhalt diff med 25% sperre. Men enda hører jeg noen lyder i drivverket, så tror jeg skal overhale eller kjøpe alt nytt jeg, stikk-akslinger og indre og ytre ledd. Fikset også førersetet, da det hadde fått den vanlige "knekken" i ryggen. Feilen lå i sidestøtten: sveiset på to plater, god som ny: Noen som vet hvor jeg kan få tak i M3 evo III replica stoler i sort skinn? Mener jeg har sett det ett eller annet sted på forumet her, med M-stripene i hjørnet. Fete stoler. Vil helst ha noen stoler som er innenfor BMW om dere skjønner, istedet for vanlige Recaro eller OMP. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Rått med flate senterdeksler på felgene! Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Takker folkens Noen som vet hvor jeg kan få tak i M3 evo III replica stoler i sort skinn? Mener jeg har sett det ett eller annet sted på forumet her, med M-stripene i hjørnet. Fete stoler. Vil helst ha noen stoler som er innenfor BMW om dere skjønner, istedet for vanlige Recaro eller OMP. hvis du har 50 000,- å bruke på interiør så kan det være du får kjøpe, såfremt noen har disse svært sjeldne stolene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 Der var de stolene ja, sykt fete! Og dyre da skjønner jeg. Hmm. Men hva med å trekke to stoler type Recaro i skinn og sy inn M-stripene? Det hadde blitt hel-fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 M-tech II tralle er alltid pent! Må si jeg virkelig er begeistret for planene dine, det er omtrent utelukkende "riktige" valg i min bok Godt bad-looken forsvinner, det samme gjelder felgene. Mange som misforstår det der med "bad look". Bad look på E30 er som følger: Ut med enten en eller begge fjernlyslykter, og inn med en bassport, ha fronten i samme farge (inkl lykter og alt, f.eks sort). Og til slutt en intercooler i overdim. Det er DET som er bad-look Lykke til. mulig det er en med dysleksi inne i bildet her? ar det egentlig skulle hete looks-bad uansett, ser ut som et bra utgangspunkt hvor kjøpte du den diffen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå