Torek Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Bra felgvalg forresten. Her er noen til salgs. Vet ikke bredde, men er verdt å undersøke hvis du har råd nå. http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=10757 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 Diffen kjøpte jeg av en på forumet her. Funker fint De felgene som ble linket til der er til M3 E30 mest sannsynlig, siden det er 5x120 og ET 13. Jeg satser på å kjøpe fra Tyskland fra Felgen-garage. Har vært i kontakt med de, de har Futura liggende som passer E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Får ikke sendt deg pm FTE, men jeg har et panser til en 86mod, men det er en 4dørs... Lurer på om panseret er det samme!? I såfall, bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 det er et samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 "Det er "et" samme? At det Er eller IKKE er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 "Det er "et" samme? At det Er eller IKKE er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2008 Han mener sikkert at det passer over, men jeg vet ikke dette med sikkerhet. Farge er det på panseret da? Bulkfritt regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Det er det samme!!!hehe.. jeg å mine skriveferdigheter.=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even_e30 Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Likte bilen din sykt godt bortsett fra felgene.. Er selv ikke noe tilhenger av bad-boy listen på panseret, men her syntes jeg det passet ganske bra.. Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Gratulerer med ny E30! Så fin ut denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2008 Takker folkens Prosjekt-tråd kommer snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 Synes de felgene er litt småtøffe jeg. Ikke favoritten på E30, men absolutt et akseptabelt alternativ. 16-17" med litt feit kant blir aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Skjedd no nytt her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2008 Absolutt ingenting Prosjektet er ikke startet opp ennå, det blir i september, må komme inn i mitt nye hus med dobbel garasje først Har vel egentlig "satt den bort" til da. Er en forferdelig vibrasjon i forstillingen når jeg kjører, ubalanserte hjul og dønn slitte foringer har skylden tror jeg. Har firmabil å dure rundt i så BMWen kan stå til jeg begynner på den. Ellers vurderer jeg forskjellige felgtyper, vil helst ha OZ Futura 8,5 og 10x17" men lurer også på Tramont Staria eller Keskin KT1. Spørs på tilgjengeligheten når jeg skal handle, blir nok på slutten av prosjektperioden. Om noen har andre forslag til liknende felger, rop ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå